نویسنده: شعیب شاهدی
// دوشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۵

جورج آر آر مارتین دخالتی در نوشتن متن های داخل بازی Elden Ring نداشته است

گرچه جورج آر آر مارتین دنیا و افسانه‌های بازی الدن رینگ را خلق کرده است ولی متن‌های داخل بازی را کارگردان آن یعنی هیدتاکا میازاکی نوشته است.

استودیو FromSoftware با بازی‌هایش دنیاهای فوق‌العاده‌ای را در اختیار مخاطب قرار داده است. حالا به‌نظر می‌رسد Elden Ring قرار است در این زمینه از بازی‌های قبلی سبقت بگیرد؛ چراکه جهان آن و افسانه‌هایش را جورج آر آر مارتین، نویسنده شناخته‌شده مجموعه ترانه یخ و آتش (A Song of Ice and Fire) خلق کرده است. البته طبق صحبت‌های جورج آر آر مارتین چندسال‌ پیش کار او روی بازی الدن رینگ به‌پایان رسیده است. همان‌طورکه انتظار می‌رفت اساس و پایه جهان بازی و داستان آن طبق نظرات و منابع مارتین شکل‌گرفته است ولی متن‌های داخل بازی را کارگردان آن یعنی خود هیدتاکا میازاکی نوشته است.

یاسوهیرو کیتائو، از اعضای فرام سافتور، در مصاحبه‌ی خود با IGN گفته است که مواردی مثل دیالوگ NPCها و سایر متن‌های داخل بازی را میازاکی نوشته است. در حقیقت هیدتاکا میازاکی سرپرست بخش متن بوده و نوشتن را برعهده داشته است. کیتائو همچنین گفته است که داستان بازی Elden Ring با همان سبک و سیاق بازی‌های قبلی فرام سافتور روایت می‌شود: «در سبک فرام سافتور داستان به‌صورت بخش‌بخش روایت می‌شود. همچنین مانند گذشته جهان و روایتی را تحویل بازیکنان می‌دهیم تا هرکس بتواند برداشت خودش را داشته باشد.»

الدن رینگ قرار است در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ میلادی (۱ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی عرضه‌شود.

نظر شما درباره‌ی نوشتن شدن متن‌های داخل بازی توسط هیدتاکا میازاکی چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده