// شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۱

ارائه تجربه‌ سینمایی در بازی چندنفره جدید ناتی داگ

ناتی داگ به‌تازگی با انتشار چند آگهی استخدامی اشاره کرده است که بازی چندنفره جدید و مستقل آن‌ها تجربه‌ای سینمایی به بازیکنان ارائه می‌دهد.

بیش از یک سال می‌شود که بازی تحسین‌شده‌ی The Last of Us Part 2 منتشر شده است. دراین‌میان بسیاری از طرفداران این بازی و استودیوی ناتی داگ، منتظر معرفی بخش چندنفره‌ی آن بوده‌اند که اگر مانند قسمت اول نام‌گذاری شود، به آن Factions گفته می‌شود. می‌دانیم که ناتی داگ مشغول ساخت یک بازی چندنفره مستقل است که هنوز مشخص نیست همین بخش چندنفره‌ی The Last of Us Part 2 است یا یک اثر به کلی جداگانه. انواع‌و‌اقسام اخبار و شایعات از پروژه‌ی جدید چندنفره‌ و مستقل ناتی داگ در این یک سال و خورده‌ای منتشر شده است؛ اثری که هنوز چیز زیادی از آن نمی‌دانیم و ممکن است به اندازه‌ی خود لست آو آس پارت 2 بزرگ باشد.

ناتی داگ قبلا برای سمت «طراح سیستم اقتصادی» بازی اقدام به جذب نیرو کرده بود و همین موضوع باعث ایجاد این گمانه‌زنی شده بود که این بازی احتمالا سیستم اقتصادی گسترده‌ای دارد که ممکن حالت سرویس‌محور هم داشته باشد. حال ناتی داگ چند آگهی استخدامی جدید برای بخش‌هایی چون برنامه‌نویسی و طراحی منتشر کرده است که همراه آن‌ها پیامی از وینیت آگاروال، یکی از کارگردان‌های بازی نیز به چشم می‌خورد. آگاروال در این پیام می‌گوید:

«ما به‌شدت در حال جذب نیرو هستیم. اگر می‌خواهید به تیم ما بپیوندید و تجربه‌ای سینمایی را در بازی جدید اکشن چندنفره و مستقل ما به بازیکنان ارائه دهید، برای کار درخواست دهید.» البته شاید این جمله جز اینکه بگوید بازی آن‌ها دارای المان‌های سینمایی است، مورد دیگری را را فاش نمی‌کند. بااین‌حال، همگی از کیفیت بالای بازی‌های ناتی داگ آگاه هستیم و به‌نظر می‌رسد که این‌بار باید منتظر وجود صحنه‌هایی سینمایی و موارد داستانی باکیفیت در بستر یک بازی چندنفره باشیم.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی جدید ناتی داگ چیست؟ آیا فکر می‌کنید آن‌ها بار دیگر می‌توانند مهارت بالای خود را در طراحی صحنه‌های سینمایی و در قالب یک بازی مولتی‌پلیر به رخ بکشند؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده