// شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۲

نمایش محتوای جدید هیتمن 3 در تریلر فصل پنجم بازی

شرکت IO Interactive همچنان به پشتیبانی از بازی Hitman 3 ادامه می‌دهد. با پخش یک تریلر جدید مشخص شد که چه محتواهای بیشتری به‌زودی در این محصول قرار می‌گیرند.

بازی هیتمن 3 همچنان به ارائه‌ی سرگرمی‌های بیشتر به مخاطب ادامه می‌دهد. سازندگان پس از عرضه‌ی بازی محتواهای مختلف را تحت بسته‌های الحاقی خاصی به بازی اضافه کرده‌اند که همه مواردی جالب را با خود به بازی Hitman 3 می‌آورند. تمام این آپدیت‌ها نیز مجموعه محتوای Seven Deadly Sins را تشکیل می‌دهند. حالا نوبت به عرضه‌ی فصل پنجم یعنی Seven Deadly Sins Act 5: Gluttony رسیده است که در تاریخ ۳۱ آگست/اوت (۹ شهریور) روی تمامی پلتفرم‌های مقصد بازی Hitman 3 در دسترس قرار می‌گیرد؛ از پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان تا کامپیوترهای شخصی، گوگل Stadia و نینتندو سوییچ (مبتنی بر کلود).

فصل‌های قبلی طبیعتا به ترتیب طمع، غرور، کاهلی و هوس نام داشتند. محتوای جدید هم با اسم شکم‌پرستی عرضه می‌شود. زیرا همگی به هفت گناه کبیره اشاره دارند. کت‌وشلوار جدید برای ایجنت 47، یک شاتگان تازه، یک بسته آدامس بادکنکی جدید، مراحل خاص و متفاوت با قبل و اهداف جدید برای شکار از جمله مواردی هستند که گیمرهای بازی Hitman 3 انتظار مواجهه با آن‌ها در Seven Deadly Sins Act 5: Gluttony را می‌کشند.

دانلود ویدیو از آپارات

در آینده بسته‌های الحاقی Envy (حسادت) و Wrath (خشم) هم از راه می‌رسند تا کالکشن Seven Deadly Sins بازی هیتمن 3 شرکت IO Interactive بالاخره تکمیل شود. زومجی در بررسی بازی Hitman 3 به قلم محمد صادق تواضعی به آن نمره‌ی عالی ۸.۵ از ۱۰ را داد و برای جمع‌بندی نوشت: «هیتمن ۳ را می‌توان پایانی درخور برای سه‌گانه‌ای دانست که اولین نسخه از آن در سال ۲۰۱۶ میلادی روانه‌ی بازار شد. در اینجا IO Interactive داستان مامور ۴۷ را به‌خوبی به پایان می‌رساند.

همچنین طراحی مراحل هیتمن 3 بزرگ‌ترین برگ برنده‌ی آن به حساب می‌آید. بااینکه بازی از نظر هوش مصنوعی، سیستم مبارزات تن به تن و سیستم تیراندازی مشکلاتی دارد، اما کیفیت بالای طراحی مراحل و استفاده‌ی بسیار خوب از مخفی‌کاری در آن سبب شده است که بازیکن هر یک از مراحل بازی را به‌دفعات متعدد تجربه کند و از انجام آن‌ها لذت ببرد».


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده