نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۲

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Halo Infinite مشخص شد

پس از اعلام تاریخ رسمی عرضه بازی مورد انتظار Halo Infinite، حال ساعاتی پیش تیم سازنده از حداقل مشخصات لازم و پیشنهادی برای اجرای بازی روی پی سی پرده‌برداری کرد.

شب گذشته بود که بالاخره پس از مدت‌ها انتظار در جریان افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۱ از تاریخ دقیق و رسمی انتشار بازی Halo Infinite رونمایی شد. جدیدترین نسخه از سری قدیمی و محبوب هیلو قرار است در تاریخ ۱۷ آذرماه (۸ دسامبر) راهی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی شود.

تنها پس از گذشت ساعاتی از اتمام برنامه شب گذشته، استودیوی 343 اینداسترایز، سازنده بازی Halo Infinite با به‌روزرسانی صفحه مخصوص ساخته خود در فروشگاه استیم، از حداقل مشخصات لازم و پیشنهادی جهت اجرای آن رونمایی کرد. 

براساس اطلاعات رسمی ارایه شده، علاقه‌مندان برای تجربه بازی Halo Infinite حداقل باید از یک سیستمی شامل پردازنده مرکزی AMD FX-8370 یا Intel Core i5-4440، هشت گیگابایت رم و کارت گرافیکی AMD Radeon RX 570 یا Nvidia GeForce GTX 1050 Ti استفاده کنند.

محیط بازی Halo Infinite با گرافیک بهبود‌یافته

افرادی که اما با بهره‌مندی از یک سیستم سخت‌افزاری قدرتمند، به‌دنبال تجربه بازی Halo Infinite روی بالاترین تنظیمات گرافیکی ممکن هستند، باید سیستمی شامل یک پردازنده مرکزی Ryzen 7 3700X یا Core i7-9700k، شانزده گیگابایت رم و کارت گرافیک Radeon RX 5700 XT یا RTX 2070 را دردسترس داشته باشند. 

درحالیکه در این لحظه میزان فضای خالی جهت نصب بازی Halo Infinite حدود ۵۰ گیگابایت اعلام شده، اما ممکن است با انتشار به‌روزرسانی روز عرضه این میزان بیشتر نیز شود.

علاقه‌مندان از همین لحظه می‌توانند بخش کمپین بازی Halo Infinite را پیش‌خرید کنند. این موضوع درحالی است که بخش چندنفره آن طبق اعلام رسمی قرار است به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد.

حال چنانچه شما هم از طرفداران قدیمی سری هیلو هستید، نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص بازی Halo Infinite را با ما و سایر مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده