// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۱۷

اجرا بازی Horizon Zero Dawn با نرخ فریم ۶۰ روی پلی استیشن 5 [گیمزکام 2021]

گوریلا گیمز از یک آپدیت جدید برای بازی Horizon Zero Dawn عرضه کرد تا بتوانید از این به بعد آن را به‌صورت ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول PS5 اجرا کنید.

در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) گیمرهای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 سونی می‌توانند مشغول تجربه‌ی بازی Horizon Forbidden West استودیو هلندی گوریلا گیمز شوند. پیش‌فروش این دنباله‌ی مورد انتظار نیز به‌صورت رسمی از چند روز بعد کلید می‌خورد. اما خیلی‌ها می‌خواستند قسمت اول مجموعه یعنی بازی Horizon Zero Dawn را با فریم‌ریت بالاتر نسبت به PS4 روی کنسول PS5 تجربه کنند. بالاخره فروش بیشتر از ۱۰ میلیون نسخه‌ای بازی Horizon Zero Dawn گوریلا گیمز روی کنسول PS4 نشان می‌دهد که جامعه‌ی طرفدارهای کوچکی ندارد.

حالا اگر صاحب بازی Horizon Zero Dawn و کنسول پلی استیشن 5 هستید، می‌توانید به‌سادگی با دانلود آپدیت 1.53 بیش‌ازپیش مشغول لذت بردن از آن شوید. جالب این‌جا است که چندین و چند هفته‌ی قبل سونی بازی Horizon Zero Dawn را برای پلی استیشن رایگان کرد. به این شکل که طی مدتی محدود می‌توانستید آن را بدون نیاز به PS Now و PS Plus به اکانت خود اضافه کنید و تا ابد صاحب بازی باشید. تازه بازی Horizon Zero Dawn روی کامپیوترهای شخصی هم تعداد قابل توجهی از گیمرها را به خود جلب کرد.

بدون شک همه‌ی این‌ها قدم به قدم باعث می‌شوند که بازی Horizon Forbidden West تعداد بیشتری از گیمرهای منتظر برای تجربه‌ی خود را داشته باشد. اکنون حدودا ۶ ماه تا عرضه‌ی هورایزن فوربیدن وست باقی مانده است. اگر می‌خواهید این محصول جدید گوریلا گیمز را بیش‌ازپیش بشناسید، شاید بخواهید سراغ مقاله‌ی «بازی Horizon Forbidden West | سفر به سرزمین ممنوعه» زومجی بروید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده