نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۶

بازگشت به شهر قسمت اول در آپدیت جدید بازی State of Decay 2 [گیمزکام ۲۰۲۱]

استودیو Undead Labs با انتشار یک تریلر از بسته‌الحاقی جدیدی بازی جهان باز آنلاین State of Decay 2 رونمایی کرد.

شب گذشته و در جریان برگزاری رویداد ایکس باکس در گیمزکام 2021، اطلاعات جدیدی از آپدیت جدید بازی State of Decay 2 منتشر شد. این به‌روزرسانی که Homecoming نام دارد، بازیکنان را به محل وقوع حوادث قسمت اول بازی یعنی شهر Trumbell Valley بازمی‌گرداند.

طبق این تریلر جدید، این منطقه که از پایه ریمستر شده، در روز چهارشنبه هفته آینده در دسترس بازیکنان بازی State of Decay 2 قرار می‌گیرد. البته این نقشه پیش از این و در جریان آپدیت Heartland بازی که در ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ منتشر شد وجود داشت، اما بازیکنان تنها می‌توانستند تعداد محدودی از مراحل خطی و داستانی را در این منطقه انجام دهند؛ حالا در این بسته‌الحاقی جدید، کاربران می‌توانند به‌صورت آزادانه در این نقشه که دو منطقه کاملا جدید را نیز شامل می‌شود حرکت کنند و پناهگاه‌های جدیدی برای مقابله با دشمنان در این شهر تأسیس کنند.

علاوه‌براین نقشه جدید، در آپدیت «بازگشت به خانه» کاربران می‌توانند منتظر لباس‌ها، اسلحه‌ها، مراحل و چالش‌های جدید نیز باشند که فقط در منطقه Trumbell Valleyدر دسترس خواهد بود. در این به‌روزرسانی ۶ پناهگاه جدید نیز وجود خواهد داشت که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها برای غلبه به دسته‌های بی‌شمار زامبی‌های بازی استفاده کنند.

شما می‌توانید تریلر این بسته‌الحاقی جدید را در ادامه از آپارات زومجی تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌براین آپدیت جدید، استودیو Undead Labs در وبلاگ رسمی ایکس باکس اعلام کرد تعداد بازیکنان بازی State of Decay 2 به رقم قابل تحسین ۱۰ میلیون کاربر رسیده است. Juggernaut Edition نسخه بهبودیافته بازی است که در اوایل سال ۲۰۲۰ منتشر شد و با اضافه کردن سلاح‌های متنوع و مواردی که هواداران این سری همواره درخواست داشتند توانست مشکلات موجود در زمان عرضه نسخه اصلی این بازی را بهبود دهد و بازیکنان زیادی را طی این دو سال به دنیای شبیه‌ساز بقای State of Decay 2 جذب کند.

بسته‌الحاقی Homecoming برای تمامی کاربران بازی و مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس رایگان خواهد بود و در تاریخ اول سپتامبر (۱۰ شهریور) برای رایانه‌های شخصی و  ایکس باکس منتشر خواهد شد.

مایکروسافت هنوز اطلاعات جدیدی درباره بازی State of Decay 3 که در ماه ژوئیه سال گذشته معرفی شد، منتشر نکرده است. بازی State of Decay 2 در حال حاضر برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و برای کاربران پلتفرم پی‌سی ازطریق فروشگاه‌های مایکروسافت روی ویندوز، استیم و اپیک گیمز استور در دسترس قرار دارد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده