نویسنده: رضا اسکندری
// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۹

مسابقات جهانی بازی Call of Duty به پایان رسید

مسابقات Call of Duty League Championship 2021 پس از برگزاری دوره نهایی با قهرمانی تیم Atlanta Faze به پایان رسید.

مجموعه بازی‌های Call of Duty بدون شک از محبوب‌ترین بازی‌های چندنفره در جهان به‌شمار می‌روند و از سال گذشته با عرضه بازی Call of Duty: Black Ops Cold War مسابقات مربوط‌به آن نیز در جهان شروع شد. مهم‌ترین مسابقات مربوط‌به این بازی تحت عنوان Call of Duty League Championship 2021 از ژانویه سال جاری میلادی (زمستان ۱۳۹۹) با شروع مراحل مقدماتی خود رسما کارش را آغاز کرد و در روزهای گذشته شاهد برگزاری دور نهایی و مسابقه فینال خود بود.

مراحل مقدماتی این مسابقات با حضور ۱۲ تیم که بیشتر آن‌ها از کشور آمریکا در آن حضور پیدا کرده بودند، در ۶ مرحله و یک مرحله All-Star که بیشتر حالت نمایشی داشت، آغاز شد و پس از پایان این مراحل در روزهای گذشته وارد مرحله پایانی خود گردید. بازی‌های دور پایانی این مسابقات با حضور ۸ تیم برتر مراحل مقدماتی از تاریخ ۱۹ اوت (۲۸ مرداد) تا ۲۲ اوت (۳۱ مرداد) در شهر لس‌آنجلس و در سالن بزرگ Galen Center برگزار شدند که درنهایت تیم Atlanta Faze در فینال این مسابقات با برتری ۵ بر ۳ توانست تیم Toronto Ultra را شکست دهد و جایزه ۱.۲ میلیون دلاری آن را کسب کند. تیم‌های دوم و سوم این مسابقات نیز به‌ترتیب جوایز ۶۵۰ و ۳۰۰ هزاردلاری آن را به خود اختصاص دادند.

تیم Atlanta Faze در مرحله پایانی جدول برنده‌ها توانست با نتیجه ۳ بر ۰ تیم Dallas Empire را شکست دهد و این تیم با قبول شکست در این مرحله به‌صورت مستقیم به بازی نهایی جدول بازنده‌ها رفت ولی در آن‌جا نیز موفق نبود و تیم Toronto Ultra موفق شد با شکست آن‌ها با نتیجه ۳ بر ۲ به بازی نهایی این مسابقات راه پیدا کند و حریف Atlanta Faze در مسابقه نهایی شود. بازی‌های دوره نهایی همگی به‌جز بازی فینال به‌صورت Best of Five برگزار شدند و بازی فینال به‌صورت Best of Nine انجام شد.

مرحله نهایی مسابقات Call of Duty League Championship 2021 در حالت‌هایی مانند حالت Hardpoint، حالت Control و حالت Search and Destroy در نقشه‌هایی مانند آپوکالیپس، چِک‌میت، گریسون، مسکو، رِید، اکسپرس و استندآف برگزار شدند. همچنین جایزه بهترین بازیکن مسابقات به EbeZy از تیم Atlanta Faze اختصاص پیدا کرد که توانست K/D بسیار عالی ۱.۰۹ را در فینال مسابقات ثبت کند. به این نکته هم جا دارد اشاره کنیم که قوانین مسابقات Call of Duty League با بخش مولتی‌پلیر آن بسیار متفاوت است و به‌هیچ‌وجه قوانینی یکسان ندارند. ویدیوهای تمام بازی‌های این مسابقات را در کانال یوتیوب Call of Duty League تماشا کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده