نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۹

نمایش قابلیت های شخصی سازی در تریلر جدید Riders Republic

تریلر جدید بازی Riders Republic محصول یوبیسافت قابلیت‌های شخصی‌‌سازی آن را به نمایش می‌گذارد.

بتای خصوصی بازی Riders Republic آغاز شده و به‌همین ترتیب اطلاعات مختلفی از این بازی فاش شده است. یوبیسافت اما به‌تازگی با انتشار تریلری، اطلاعاتی تازه از قابلیت‌های خلق شخصیت و شخصی‌سازی آن در Riders Republic به‌دست داده است. طبق تریلر مذکور، بازیکن می‌تواند حین خلق شخصیت جنسیت آن را مشخص کند. شخصی‌سازی شخصیت‌ها البته به این گزینه محدود نمی‌شود و بازیکن می‌تواند رنگ پوست، جزئیات چهره، رنگ چشم‌ها، مدل موها و رنگ آن، موهای صورت و مواردی از این دست را شخصی‌سازی کند. همچنین بازیکنان می‌توانند در صورت تغییر نظر، به مراحل قبل بازگشته و موارد مورد نظر خود را تغییر دهند.

بازیکن علاوه‌بر شخصی‌سازی حالات صورت همچنین می‌تواند مدل و نوع لباس‌های شخصیت خود را شخصی‌سازی کند. بازیکنان هم می‌توانند از بین لباس‌های کامل گزینه‌ای را برگزینند و هم با ترکیب لباس‌های مختلف به پوششی ویژه دست پیدا کنند. طبق تریلر حاضر، بسیاری از آیتم‌های بخش شخصی‌سازی بازی را می‌توان با تجربه کردن خود بازی و بدون نیاز به خریدهای درون برنامه‌ای به‌دست آورد. برای نمونه کاربر می‌تواند با مسابقه دادن برای یکی از اسپانسرها، انجام دادن چالش‌های هفتگی یا به ثمر رساندن آبجکتیوها به آیتم‌های گوناگون دست پیدا کند.

سوارکاران معلق در هوا در بازی Riders Republic

ارز درون بازی Riders Republic نیز باکس نام دارد که با انجام فعالیت‌های مختلف به‌دست می‌آید و بازیکنان با خرج کردن آن در فروشگاه بازی می‌توانند آیتم‌های مختلف را تهیه کنند. همچنین به مرور زمان لباس‌ها و آیتم‌های متنوع به بازی اضافه می‌شود. تعداد کمی از آیتم‌های بازی نیز صرفا از طریق خریدهای درون‌برنامه‌ای قابل تهیه خواهند بود.

بازی Riders Republic در تاریخ ۲۸ اکتبر (ششم آبان) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، پی‌سی و استادیا عرضه خواهد شد. تریلر جدید بازی Riders Republic با محوریت قابلیت‌های شخصی‌سازی آن را در یوتیوب تماشا کنید. شما کاربران زومجی درباره ویژگی‌های بازی Riders Republic چه نظری دارید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده