نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۸

بازی Halo Infinite دوباره تاخیر نخواهد خورد

استودیوی 343 اینداستریز اعلام کرد که بازی Halo Infinite دوباره تأخیر نخواهد خورد و در تعطیلات امسال عرضه خواهد شد.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که اخیرا استودیوی 343 اینداستریز، سازنده بازی Halo Infinite اعلام کرده است درحالیکه ساخته شوتر موردانتظارش اواخر سال میلادی عرضه می‌شود، اما دو حالت کمپین Co-Op و Forge در آینده دردسترس قرار خواهند گرفت. بااین‌حال، واکنش‌های گیمرها به این موضوع منفی بوده و بسیاری تأخیر دوباره و آماده شدن کامل بازی را امری منطقی‌تر می‌دانند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، جوزف استیتن، کارگردان خلاق بازی به‌صورت رسمی از اینکه درون تیم سازنده صحبت‌هایی در این خصوص مطرح شده، پرده‌برداری کرد. براساس اطلاعات ارایه شده، به‌نظر می‌رسد تیم سازنده به فکر تأخیر دوباره در زمان عرضه بازی Halo Infinite افتاده بوده اما سرانجام استودیوی 343 اینداستریز مخالفت خود با این موضوع را اعلام کرده است. این استودیو درنهایت تصمیم گرفت تا بازی Halo Infinite را در قالب یک لایو سرویس منتشر کرده و محتواهای اضافی را به مرور دردسترس علاقه‌مندان قرار دهد.

محیط بازی Halo Infinite با گرافیک بهبود‌یافته

استیتن گفت: «بله درسته ما در این مورد گفت‌وگوهایی داشته‌ایم، اما بازی Halo Infinite درواقع یک لایو سرویس است. بنابراین این کار شدنی نبود. شما در بازی فصل‌ به فصل پیشرفت خواهید کرد. ما درمورد آغاز یک سفر صحبت می‌کنیم. برای شروع شما باید یک لحظه‌ای را انتخاب کنید. 

پس با این اوصاف تصمیم نهایی را گرفتیم و برای مدت طولانی روی توسعه بازی کار کردیم و بازیکنان نیز برای تجربه بازی مدت زمان طولانی منتظر مانده‌اند. با بخش داستانی و فصل اول بخش چندنفره و free-to-play بازی، هیچ تأخیر دوباره‌ای را نمی‌خواستیم صورت گیرد. پس بیایید شروع کنیم و فصل به فصل به تکامل بازی ادامه خواهیم داد.»

تا این لحظه هنوز تیم سازنده از تاریخ دقیق عرضه بازی Halo Infinite پرده‌برداری نکرده است. قابل انتظار است که در کنفرانس ایکس باکس در گیمزکام که فردا برگزار خواهد شد، اطلاعات جدیدی از جمله تاریخ انتشار بازی Halo Infinite منتشر شود.

لطفا شما هم درصورتیکه منتظر تجربه بازی Halo Infinite هستید، نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده