نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۳

رفع مشکل کرش کردن Ghost of Tsushima Directors Cut با آپدیت جدید

تنها پس از گذشت چند روز از زمان عرضه بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut، استودیوی ساکرپانچ به‌روزرسانی ۲.۰۵ را با هدف رفع مشکل کرش شدن بازی منتشر کرد.

پس از اینکه بازی Ghost of Tsushima با عرضه خود توانست یکی از موفق‌ترین آثار کنسول پلی استیشن 4 لقب گیرد، چند روز پیش بود که استودیوی ساکرپانچ یک نسخه جدیدی از آن تحت عنوان Ghost of Tsushima Director’s Cut را روانه بازار کرد. همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، این بازی علاوه‌بر اعمال بهبودهای فنی و گرافیکی، جزیره جدیدی به‌نام ایکی را نیز به بازی اضافه کرده است.

اگرچه Ghost of Tsushima Director’s Cut درواقع یک نسخه کامل‌ شده از بازی گوست آف سوشیما به حساب می‌آید، اما همانند یک اثر کاملا جدید، در روزهای ابتدایی با مشکلات و باگ‌هایی دست‌وپنجه نرم می‌کند. حال در همین رابطه و در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم سازنده آپدیت 2.05 بازی را با هدف رفع برخی از همین مشکلات دردسترس کاربران قرار داد.

درحالیکه در توضیحات این آپدیت منتشر شده تنها عبارت "بهبود و رفع باگ‌های کلی" دیده می‌شود، اما استودیوی ساکرپانچ به‌تازگی با انتشار توییتی اعلام کرد که هدف اصلی انتشار این به‌روزرسانی رفع مشکل کرش شدن بازی است که برخی از کاربران با آن روبه‌رو شده بودند.

بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut در حال حاضر برای دو کنسول PS4 و پلی استیشن 5 دردسترس علاقه‌مندان قرار دارد. چنانچه شما هم این نسخه از بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص پیشرفت‌های ایجاد شده و جزیره Iki را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده