نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۰

انتشار آپدیتی برای بهبود عملکرد نسخه پی سی Resident Evil Village

کپکام یک به‌روزرسانی جدید برای نسخه پی سی بازی Resident Evil Village در نظر گرفته است که به منظور بهبود عملکرد فنی بازی منتشر می‌شود.

بنابر جدیدترین اخبار، شرکت کپکام در نظر دارد یک به‌روزرسانی جدید برای نسخه پی‌سی بازی Resident Evil Village عرضه کند. این به‌روزرسانی که دومین پچ بازی با محوریت بهبود عملکرد آن است در تاریخ ۲۴ اوت (۲ شهریور) عرضه می‌شود و طبق اعلام کپکام به دو مسئله‌ی مشخص می‌پردازد. مورد اول حل مشکل برخی از سی‌پی‌یو‌ها است که نمی‌توانستند بازی را اجرا کنند و مورد دوم بهبودهایی جزئی در فرآیندهای گرافیکیِ مشخص بازی است. کپکام خبر عرضه این به‌روزرسانی جدید را در توییتر اعلام کرده و به غیر از دو مورد یاد‌شده، ویژگی‌های دیگری را به این به‌روزرسانی نسبت نداده است.

مدتی پیش برخی از بازیکنان با امتحان بازی Resident Evil Village با قفل DRM و سپس بدون آن، مدعی شدند که مشکلات گرافیکی نسخه پی‌سی بازی Resident Evil Village به‌دلیل عملکرد نابه‌سامان قفل DRM خود کپکام به وجود آمده‌اند. یک هکر مشهور به‌نام Empress با این ادعا که تجربه‌ی یکی از نسخه‌های کرکی Resident Evil Village به مراتب بهتر از نسخه اصلی بازی (واجد قفل DRM) بوده، این موضوع را مطرح کرد که مشکلات مختلف گرافیکی بازی ناشی از اشتباهات قفل امنیتی DRM هستند.

شخصیت هایزنبرگ در بازی Resident Evil Village

کپکام به‌طور دقیق مشخص نکرده است پچ جدید روی قفل DRM اعمال می‌شود یا اینکه بهبود فرآیندهای گرافیکی مشخص دقیقا چه معنایی دارد. اما انتظار می‌رود هدف از عرضه‌ی این پچ با این توضیحات، رفع افت فریم و مشکلات گرافیکی نسخه‌ی پی‌سی بازی باشد. بازی Resident Evil Village یکی موفق‌ترین و پرفروش‌ترین بازی‌های کپکام در سال‌های اخیر بوده و نظرات زیادی را به خود جلب کرده است.

در دیگر اخبار مربوط‌به مجموعه پرطرفدار Resident Evil، کپکام مدتی پیش به مناسبت ۲۵ سالگی رزیدنت ایول سه عطر مخصوص را برای این مجموعه به‌صورت اختصاصی در کشور ژاپن عرضه کرده است. این سه عطر با محوریت شخصیت‌های لئون کندی، کریس ردفیلد و جیل ولنتاین تولید شده‌اند.

شما کاربران زومجی درباره مجموعه رزیدنت ایول چه نظری دارید؟ بازی دلخواه شما از این مجموعه چیست؟


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده