// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۸

هرمن هالست: تیم‌های پلی استیشن را تشویق می‌کنم که بسیار جسور باشند

هرمن هالست، رئیس استودیوهای بازی‌سازی جهانی پلی استیشن سونی می‌گوید که شجاعت و جسارت تیم‌های PS Studios برای او اهمیت بسیار زیادی دارد.

در مصاحبه‌ی جدید مجله‌ی گیم اینفورمر با هرمن هالست، شاهد تاکید او روی اهمیت بسیار زیاد بازی‌های داستانی برای استودیوهای پلی استیشن بودیم. وی می‌گوید که یکی از عناصر اصلی سازنده‌ی بازی‌های انحصاری پلی استیشن را باید شجاعت سازندگان دانست؛ چه وقتی بازی The Last of Us Part II یک روایت داستانی تحسین‌برانگیز و درگیرکننده را ارائه کرد که مخاطب را شدیدا به چالش می‌کشد و چه زمانی‌که بازی God of War با تفاوت‌های جدی نسبت به قبل قدم در مسیر تازه‌ای می‌گذارد. البته که همیشه جسارت سازنده نه فقط در داستان‌گویی که گاهی در مواردی همچون ذات ساخت اثری همچون بازی ریترنال به چشم می‌آید.

هالست توضیح می‌دهد: «من تیم‌های PS Studios را تشویق می‌کنم که به‌شدت در انتخاب‌های خود جسور باشند. فکر می‌کنم تیم‌های ما واقعا طی سال‌های اخیر شجاع بوده‌اند. من از آن‌ها برای شجاعت به خرج دادن پشتیبانی خواهم کرد. ما می‌خواهیم از حد و مرزهای مدیوم خود فراتر برویم و هنر داستان‌گویی را جلو ببریم. فکر می‌کنم که افزایش کیفیت روایت داستان در بازی‌ها دلیل اصلی انجام شدن کارها توسط ما در پلی استیشن باشد».

استودیوهای بازی سازی پلی استیشن سونی با لوگوهای متفاوت

به‌عنوان شخصی که چند سال پس از کسب PhD تصمیم گرفت در هلند یکی استودیو بازی‌سازی بزرگ اروپایی را در قلب گوریلا گیمز امروز به وجود بیاورد، هالست قطعا می‌تواند راجع به شجاعت در دنیای بازی‌های ویدیویی صحبت کند. بالاخره کسی فراموش نکرده است که در نسل ۸ ناگهان گوریلا گیمز که اکثر افراد فقط آن را با سری بازی Killzone می‌شناختند، مجموعه بازی Horizon و شخصیت ایلوی را معرفی کرد.

اکنون حدودا ۱۸ ماه از سپرده شدن ریاست استودیوهای جهانی پلی استیشن به هالست می‌گذرد و او مجددا گفت که ۲۵ بازی اکنون مراحل ساخت خود را در PlayStation Sutdios طی می‌کنند؛ یا در استودیوهای داخلی انحصاری یا در تیم‌هایی همچون استودیو Haven جید ریموند که در همکاری با Sony XDev برای پلی استیشن 5 انحصاری می‌سازند و هالست شدیدا برای بازی در حال ساخت آن هیجان‌زده است. هرمن هالست همچنین مجددا روی ضرورت تلاش حداکثری برای حفظ سلامت تیم‌های بازی‌سازی تاکید کرد. او قبلا هم گفته بود که مثلا امکان ندارد برای عرضه‌ی سریع‌تر یک بازی جدید، فشار کاری شدید را بر بازی‌سازها تحمیل کند.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده