نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۰

احتمال توقف ساخت بازی انحصاری Wild برای پلی استیشن

به نظر می‌رسد ساخت بازی انحصاری Wild برای پلی استیشن به‌طور کامل متوقف شده است.

جف گراب، خبرنگار حوزه بازی اعلام کرد تولید بازی انحصاری Wild به رهبری میشل آنسل برای پلی استیشن به‌صورت کامل متوقف شده است. گراب در این‌باره‌ گفت: «می‌توانم تایید کنم که کار این بازی کاملا تمام است. دیگر Wildای وجود ندارد... Wild مرده است.» جف گراب در ادامه اضافه کرد: «فکر می‌کنم میشل آنسل پروژه را ترک کرده است... او دیگر روی آن کار نمی‌کند، این پروژه تعطیل شده است. تیمی که روی آن کار می‌کردند در نظر داشتند که شاید درکنار هم بمانند و روی پروژه‌ای دیگر کار کنند. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما تیم سازنده اینطور بودند که «ما دیگر روی [Wild] کار نمی‌کنیم، اما در اینجا استعدادهای زیادی [در دسترس] داریم، پس شاید بتوانیم روی چیزی کار کنیم.»»

مردی ایستاده بر قله در بازی Wild

طبق صفحه لینکدین استودیو Wild Sheep، سازنده‌ی بازی Wild، این استودیو اکنون حدود ۵۰ کارمند دارد و مدتی پیش نیز مشغول استخدام بوده است. بازی Wild در گیمزکام ۲۰۱۴ با نمایش یک دمو معرفی شد. دموی مذکور بازی‌ای را نشان می‌داد که شخصیت در آن می‌توانست در محیطی وحشی ضمن تعامل با حیوانات به جنگ قبایل دیگر برود و دست به حل پازل‌های مختلف بزند. از آن زمان تاکنون نمایش‌های زیادی از بازی Wild پخش نشده‌اند، در سال ۲۰۱۵ و در جریان هفته‌ی بازی‌های پاریس بار دیگر این بازی به نمایش گذاشته شد. متاخرترین نمایش بازی اما به سال ۲۰۱۷ بازمی‌گردد، جایی که میشل آنسل تصویری از بازی منتشر کرد.

چهار سال از انتشار آخرین تصویر از بازی Wild گذشته است و میشل آنسل نیز سال گذشته بازنشستگی خود از بازی‌سازی را اعلام کرد. او در آن زمان ادعا کرد خداحافظی‌اش از صنعت تاثیری روی توسعه‌ی بازی‌های Wild و Beyond Good & Evil 2 نخواهد داشت. آنسل علاوه‌بر Wild، ساخت بازی Beyond Good & Evil 2 محصول یوبیسافت را نیز برعهده داشت، این بازی البته هم‌اکنون در دست توسعه است. او در زمان خداحافظی‌اش چنین گفت: «از ماه‌ها پیش تیم‌ها خودمختار هستند و پروژه‌ها بسیار خوب پیش می‌روند. به‌زودی چیزهای زیبایی برای دیده شدن از راه می‌رسند.»


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده