// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۹

عرضه رایگان بازی Abandoned برای خریداران بازی پیشین استودیو Blue Box

بازی Abandoned برای بازیکنانی که بازی قبلی و ناتمام Blue Box Game Studios را خریداری کرده‌اند، رایگان خواهد بود.

استودیو Blue Box Game Studios قصد دارد نسخه‌ای رایگان از بازی Abandoned برای پلی استیشن 5 را در دسترس کسانی که نسخه ناتمام و دسترسی اولیه بازی پیشین این استودیو یعنی The Haunting: Blood Water Curse را پیش از این خریداری کرده‌ بودند، قرار دهد.

این اخبار پس از مصاحبه‌ی سایت IGN با حسن کهرمان، سرپرست استودیو Blue Box، در پی انتشار نرم‌افزاری که در آینده تمامی تریلرها و تصاویر بازی به‌صورت واقعی توسط سخت‌افزار کنسول پلی استیشن 5 روی آن خروجی داده می‌شود، منتشر شد. هنگامی که تریلر مورد انتظار این بازی پس از تاخیرهای متعدد در اپ این بازی دسترس قرار گرفت، طرفداران متوجه شدند که این تریلر فقط ویدیویی کوتاه از مردی بود که قبلاً در توییتر به اشتراک گذاشته شده بود. بازیکنان شکاک شروع به جست‌وجو در مورد تاریخچه استودیو Blue Box کردند.

آن‌چه آن‌ها پیدا کردند، همان‌طور که توسط کاربر TicTacPaul در صفحه‌ی ردیت خود نشان داده شد، شامل تاریخچه‌ای از بازی‌های لغو شده و ناتمام از سال ۲۰۱۵، چندین پروژه لغو شده‌ی Kickstarter و بازی‌هایی که هنوز در حالت دسترسی اولیه بودند اما از فروشگاه‌ها برداشته شدند، می‌شود.

بازی The Haunting: Blood Water Curse، جدیدترین بازی استودیو Blue Box است که سال گذشته به حالت دسترسی اولیه منتشر شد. این بازی بعداً از فروش خارج شد و استودیو Blue Box اعلام کرد که یک استودیو مستقل متفاوت و ناشناخته به‌نام CreateQ توسعه این بازی را در دست خواهد گرفت. کهرمان می‌گوید استودیو CreatQ یک تیم چهار نفره متشکل از افراد تیم Blue Box است که روی بازی The Haunting به‌عنوان یک پروژه جانبی کار می‌کنند.

کهرمان می‌گوید کسانی که نسخه دسترسی اولیه The Haunting را خریداری کرده‌اند، به‌زودی می‌توانند یک فرم را جهت اثبات خرید این بازی در وب سایت Blue Box پر کرده و یک نسخه رایگان از بازی Abandoned دریافت کنند. هنگامی که در مورد ارائه بازپرداخت برای The Haunting سؤال شد، کهرمان بیان کرد که تیم در صورت وجود تقاضا روی آن کار خواهد کرد. کهرمان در ادامه بیان کرد که برنامه فعلی این است که بازی The Haunting را به‌صورت رایگان پس از اتمام توسعه در استیم، پلی استیشن و ایکس باکس به همراه اولین تریلر گیم‌پلی بازی Abandoned منتشر کند. به‌گفته‌ی او این اتفاق چند ماه دیگر رخ خواهد داد.

باتوجه‌به سابقه استودیو و همه چیزهایی که تاکنون اتفاق افتاده است، دقیقاً مشخص نیست چه مقدار از حرف‌های کهرمان حقیقت داشته باشد و عملی شود اما اینکه برخی معتقد هستند بلو باکس عمداً مردم را گمراه کرده‌ است، کهرمان را بیشتر از همه آزار می‌دهد.

کهرامان به IGN گفته است:« اگر من یک گیمر بودم و اگر شخص دیگری دقیقاً همین کار را می‌کرد، واقعاً برای دیدن یک تجربه در زمان واقعی هیجان زده می‌شدم و اگر این اتفاق نمی‌افتاد ناامید می‌شدم. اما آن‌ها ما را به‌عنوان کلاهبردار برچسب می‌زنند و این بسیار ناراحت کننده است. من هنوز به همه واقعاً احترام می‌گذارم و امیدوارم آن‌ها با وجود آنچه که می‌گویند همچنان بازی Abandoned را دنبال کنند. من آن‌ها را درک می‌کنم و هیچ‌گونه دشمنی با آن‌ها ندارم فقط این حرف‌ها دردناک است.»

بازی Abandoned تبدیل به کانون اصلی نظریه‌های توطئه در مورد هیدئو کوجیما و سایلنت هیل شده است و به‌دلیل عدم وجود جزئیات در مورد بازی این شایعات ادامه دارند. در حال حاضر بازی Abandoned در اواخر سال ۲۰۲۱ قرار است منتشر شود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده