// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۱

فروش Ace Combat 7 از سه میلیون نسخه عبور کرد؛ تایید ساخت بازی جدید

در جریان لایو استریم اخیر مجموعه Ace Combat، اعلام شد که فروش Ace Combat 7 Skies Unknown به بیش از سه میلیون نسخه رسیده است.

Ace Combat را می‌توان یکی از مجموعه‌های قدیمی صنعت بازی‌های ویدیویی دانست که در سال ۲۰۱۹، با عرضه Ace Combat 7 شاهد ورود این سری به ساختاری جدید بودیم. همچنین در ادامه باندای نامکو (Bandai Namco)، سازنده و ناشر سری Ace Combat، بسته الحاقی‌های مختلفی را برای بازی عرضه کرد.

این در حالی است که به‌تازگی یک لایو استریم با محوریت سری Ace Combat برگزار و در جریان آن کازوتوکی کونو، تهیه کننده مجموعه Ace Combat، توضیحاتی را حول این سری و نسخه هفتم ارائه کرده است. در ابتدا، کونو به این مورد اشاره کرده که فروش بازی Ace Combat 7: Skies Unknown به بیش از سه میلیون نسخه رسیده و این یک دستاورد بزرگ برای مجموعه ایس کامبت به حساب می‌آید. 

همچنین در ادامه مشخص شد که نسخه جدید این سری هم در دست توسعه است و استودیو ژاپنی ILCA هم در توسعه‌ی این بازی نقش دارد. استودیو ILCA در گذشته به‌عنوان توسعه‌دهنده پشتیبان روی چند مجموعه ژاپنی دیگر هم کار کرده است. کازوتوکی کونو دراین‌باره می‌گوید «اعضای استودیو پروجکت ایسز هم‌چنان در توسعه این پروژه جدید نقش خواهند داشت، اما درحالی‌که ۲۵ سالگی و فروش سه میلیون نسخه‌ای Ace Combat 7 را جشن می‌گیریم، متوجه شدیم که هواداران متعددی با سلایق مختلف در اختیار داریم. ازاین‌رو تیم کوچک ما قادر به کنترل این شرایط نیست و ازطریق یک روش بزرگ، به‌دنبال گسترش تیم Ace Combat هستیم.» 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بازی Ace Combat 7 را تجربه کرده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده