// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۲

حضور بیش از ۳۰ بازی مختلف در افتتاحیه گیمزکام 2021

در بیانیه مطبوعاتی جدید گیمزکام اعلام شده که مراسم افتتاحیه گیمزکام امسال بیش از ۳۰ بازی را شامل می‌شود. 

چهارشنبه هفته آینده سه شهریور ماه (۲۵ اوت) و ساعت ۱۰ شب به‌وقت ایران، افتتاحیه رویداد گیمزکام ۲۰۲۱ برگزار می‌شود. در جریان این رویداد دو ساعته، جف کیلی وظیفه مجری‌گری برنامه را برعهده دارد و درکنار او، شاهد حضور ناتاشا بکر هم خواهیم بود. 

این در حالی است که به‌تازگی بیانیه مطبوعاتی جدیدی منتشر شده و در جریان آن، شاهد اطلاعاتی از تعداد بازی‌هایی هستیم که در مراسم افتتاحیه نمایش داده می‌شوند. در این بیانیه مشخص شده که بیش از ۳۰ بازی در این مراسم حضور دارند. بعضی از آن‌ها، بازی‌های معرفی نشده و کاملا جدید بوده و بعضی دیگر مربوط‌به نمایش‌های جدید بازی‌های مورد انتظاری است که در آینده عرضه می‌شوند. 

دراین‌میان موارد غافل‌گیر کننده‌ای هم برای کاربران درنظر گرفته شده که توسط مهمان‌های مختلف، اعلام می‌شوند. علاقه‌مندان یک روز پس از مراسم افتتاحیه و در تاریخ چهارم شهریور ماه و ساعت ۱۱ شب به‌وقت ایران، می‌توانند رویداد مخصوص IGN با محوریت بازی‌های مستقل را تماشا کنند. این رویداد شامل بازی‌های مستقل مختلف، آیتم‌های کمدی و موارد غافل‌گیر کننده‌ای برای دوست‌داران به بازی‌های مستقل می‌شود. 

در انتها، مراسم گیمزکام ۲۰۲۱ در تاریخ پنج شهریور ماه و ساعت ۹:۳۰ شب به‌وقت ایران به ایستگاه آخر خود می‌رسد و در جریان یک برنامه تقریبا پنج ساعته شاهد بررسی و تحلیل تریلرها و موارد مختلف از سوی رسانه IGN هستیم. دراین‌میان بد نیست به رویداد مخصوص مایکروسافت هم اشاره‌ای داشته باشیم که یک روز قبل از مراسم افتتاحیه و در تاریخ دوم شهریور ماه (۲۴ اوت) و ساعت ۹:۳۰ شب به‌وقت ایران برگزار می‌شود. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده