// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۸

فروش فوق العاده بازی Biomutant در هفته اول انتشار

امبریسر گروپ، شرکت مادر THQ Nordic، ناشر Biomutant از آمار فروش بسیار خوب این بازی در یک هفته‌ی پس از انتشارش پرده برداشته است.

بازی Biomutant، جدیدترین ساخته‌ی استودیوی سوئدی Experiment 101 در اوایل خرداد امسال منتشر شد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی نمرات متوسطی از منتقدین و گیمرها در وب‌سایت متاکریتیک دریافت کرد. البته به‌نظر می‌رسد که این نمرات روی فروش بازی تاثیر چندانی نگذاشته است و طبق جدید گزارش مالی Embracer Group، شرکت مادر سازنده، بایومیوتنت فروشی فوق‌العاده را در روزهای اول انتشارش تجربه کرده است. درواقع گفته شده است که Biomutant یک هفته پس از عرضه توانست ۱ میلیون نسخه بفروشد.

در گزارش امریسر گروپ آمده است: «ما تمام سرمایه‌ی لازم را برای ساخت و بازاریابی بازی تأمین کردیم و از طرفی مبلغی را نیز برای خرید استودیوی Experiment 101 و آی‌پی بایومیتنت پرداخت کرده بودیم. تمام این هزینه‌ها پس از یک هفته از انتشار بازی به ما برگشت.» امبریسر گروپ همچنین می‌گوید میزان فروش Biomutant «در سطح انتظارات تیم مدیریتی این شرکت بوده است.» گفتنی است که استودیوی THQ Nordic که امبریسر گروپ مالک آن است، در اواخر سال ۲۰۱۷ استودیوی Experiment 101 و آی‌پی‌های آن را با مبلغ حدودی ۸.۶ میلیون دلار خرید.

مبارزات بازی Biomutant شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک

علاوه‌براین، امبریسر گروپ اعلام کرد که میزان فروش بازی مستقل و محبوب Valheim در فاصله‌ی آوریل تا ژوئن (اوایل فروردین تا اوایل خرداد) حدود ۱.۱ میلیون نسخه بوده است که میزان فروش کلی این بازی را به بیش از ۸ میلیون نسخه می‌رساند. امبریسر گروپ می‌گوید استودیوی Iron Gate، سازنده‌ی والهایم کمی بزرگ‌تر شده است و حالا ۸ عضو دارد که قصد دارند به‌صورت طولانی‌مدت از این بازی پشتیبانی کنند و آن را بیش‌از‌پیش توسعه دهند.

درنهایت نیز امبریسر گروپ اعلام کرد که سه استودیوی تازه خریداری کرده است که شامل استودیوی Demiurge Studios، استودیوی Fractured Byte و SmartPhone Labs (ازطریق شرکت زیرمجموعه‌ی خود یعنی Saber Interactive) می‌شود. Demiurge استودیویی بود که قرار بود نسخه‌ی Wii U بازی ناموفق Aliens: Colonial Marines را بسازد؛ اثری که ساختش درنهایت لغو شد. این استودیو پس از این موضوع به سمت توسعه‌ی بازی‌های موبایل گرایش پیدا کرد و بازی‌هایی را از جمله Marvel Puzzle Quest ساخت.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی آمار فروش Biomutant و خود بازی چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده