// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۰

برگزاری حضوری مسابقات EVO 2022 در لاس وگاس توسط سونی

پس از کنسل شدن کامل EVO 2020 و تایید برگزاری EVO 2021 به‌صورت دیجیتالی، بالاخره از سال ۲۰۲۲ مسابقات Evolution Championship Series به شکل سابق خود بازمی‌گردد.

بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی که دیگر Evolution Championship Series یا همان EVO هم بخشی از آن است، تایید کرد رقابت‌های اصلی این مسابقات در سال ۲۰۲۲ با یک رویداد فیزیکی/حضوری بزرگ در لاس وگاس بازمی‌گردند. اکنون رویداد EVO 2021 که به شکل کاملا آنلاین برگزار می‌شود، مشغول سپری کردن ساعات و رقابت‌های پایانی خود است. EVO 2021 توانست در سالی که امکان برگزاری حضوری نبود، با بیشتر از ۱۲۰ تورنمنت توجه سازندگان و گیمرهای بسیاری از بازی‌های فایتینگ را به خود جلب کند. تازه پیش از پایان یافتن سال ۲۰۲۱ هم یک شوکیس دیگر با محوریت برندگان بزرگ‌ترین رقابت‌های EVO 2021 پخش می‌شود.

EVO 2022 از ۵ تا ۷ آگست/اوت ۲۰۲۲ (۱۴ تا ۱۶ مرداد ۱۴۰۱) داخل شهر لاس وگاس در آمریکا برگزار می‌شود. صفحه‌ی رسمی EVO در توئیتر می‌نویسد: «ما عاشق رقابت‌های برگزارشده در رویدادهای آنلاین خود بوده‌ایم. ولی هیچ‌چیز مثل رویداد زنده نمی‌شود؛ مسابقات حضوری بین بازیکن‌هایی که از سرتاسر دنیا می‌آیند. بیش از اندازه از آخرین باری می‌گذرد که ما احساس حضور بین اعضای جامعه‌ی بازی‌های فایتینگ را تجربه کردیم. Evo به لاس وگاس بازمی‌گردد».

سونی در ویدیو پخش‌شده توسط EVO به تاریخ ۲۵ ساله‌ی این رویداد جذاب پرداخت؛ ویدیویی که در آن بازی Super Smash Bros هم حضور داشت. از آن‌جایی که برخی از بازی‌ها همچون سوپر اسمش برادرز قابلیت‌های فنی لازم برای برگزاری ایده‌آل مسابقات به شکل آنلاین را نداشتند، عملا نمی‌توانستند در Evo 2021 حاضر شوند. ولی باتوجه‌به این ویدیو طرفدارها می‌گویند که احتمالا آثاری همچون Super Smash Bros با برگزاری حضوری EVO 2022 به Evolution Championship Series بازمی‌گردند. مسابقات مهم امسال روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی برگزار شدند. ولی سونی پس از خرید Evo گفت که به هیچ عنوان پلتفرم‌های این رقابت‌ها را محدود نخواهد کرد.

فراموش نکنید که Evo 2021 Showcase در تاریخ ۲۷ و ۲۸ نوامبر (۶ و ۷ آذر) امسال برگزار می‌شود. بازی Guilty Gear Strive، بازی Mortal Kombat 11، بازی Street Fighter V، بازی Skullgirls و بازی Tekken 7 در آن برنامه حضور خواهند داشت و برنده‌ی کدام، ۲۵ هزار دلار خواهد گرفت. همچنین بعید نیست که دقیقا بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در Evo 2021 Showcase به ارائه‌ی اطلاعات بیشتر راجع به EVO 2022 بپردازد.


منبع Dot Esports
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده