// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۴

ادامه فروش فوق‌العاده بازی MLB The Show 21 در آمریکا

مجموع فروش بازی MLB The Show 21 استودیو سن دیگو پلی استیشن سونی داخل کشور ایالات متحده آمریکا حتی از بازی Resident Evil Village هم فراتر رفته است.

بازی MLB The Show 21 حالا رتبه‌ی دوم جدول پرفروش‌ترین بازی‌ها در آمریکا در سال ۲۰۲۱ را دارد

بازی MLB The Show 21 تبدیل به موفق‌ترین قسمت از سری بازی MLB The Show شده است. این بازی ورزشی جذاب برای طرفدارهای بیسبال که توسط یکی از استودیوهای پلی استیشن یعنی SIE San Diego ساخته می‌شود، همچنان به فروش فوق‌العاده در آمریکا ادامه می‌دهد. اکنون بازی MLB The Show 21 با پشت سر گذاشتن جدیدترین بازی Resident Evil به رتبه‌ی دوم جدول «پرفروش‌ترین بازی‌ها در بازار آمریکا طی سال ۲۰۲۱ تا به امروز» رسیده است.

در جدول فروش بازی‌ها طی ماه ژوئیه سال ۲۰۲۱ که NPD گزارش آن را منتشر کرد، رتبه‌ی نخست به بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD و رتبه‌ی دوم به بازی Call of Duty: Black Ops Cold War تعلق دارد. در همین حین بازی MLB The Show 21 که بیشتر از سه ماه از عرضه‌ی آن می‌گذرد، رتبه‌ی هفتم جدول فروش ماه ژوئیه را کسب کرد. بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales و بازی Ratchet & Clank: Rift Apart سونی هم به ترتیب رتبه‌های هشتم و یازدهم جدول ماهانه را کسب کردند.

بازیکن معروف بیسبال در کناب چوب بیسبال روی کاور بازی MLB The Show استودیو انحصاری پلی استیشن سونی

این میزان از فروش قطعا برای استودیو بازی‌سازی سن دیگو و در کل PS Studios خوشحال‌کننده به نظر می‌رسد. بازی MLB The Show 21 برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان عرضه شده است. جیم رایان، رئيس بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی نیز مدتی قبل از موفقیت فراتر از انتظار این بازی ورزشی ابراز خوشحالی کرد.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده