// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

اخراج طراح ارشد بازی Apex Legends از ریسپاون

استودیو Respawn Entertainment، یکی از طراحان بازی Apex Legends را به‌دلیل رفتارهای ناپسندی که چند سال پیش انجام داده بود، اخراج کرد.

استودیو Respawn Entertainment به‌تازگی دنیل کلاین را که به‌عنوان طراح بازی اصلی Apex Legends فعالیت می‌کرد اخراج کرد. دنیل طی انتشار یک سری توییت‌، این خبر را در شبکه‌های اجتماعی تأیید کرد و مسئولیت و مالکیت کامل اشتباهات خود را بر عهده گرفته است.

دنیل در سال ۲۰۰۷ تعدادی اظهارات نژادپرستانه و جنسیت زده را در یک پست وبلاگی بیان کرده بود و هم‌اکنون در دفاع از خود ادعا می‌کند که به آنچه آن زمان گفته بود اعتقاد ندارد. ریان ریگلی، مدیر ارتباطات استودیو Respawn، نیز با این ادعا موافق است و مدعی شد که اقدامات دنیل در سال ۲۰۰۷ نشان‌دهنده شخصیتی که در ۲۰۲۱ نشان می‌دهد نیست. باتوجه‌به اینکه ما در مورد این موضوع و شخص مورد ادعا اطلاعات کمی داریم، تصمیم گیری در مورد موجه بودن این عمل دشوار است. 

دنیل کلاین در توییتر خود بیان کرد:« از جمعه‌ی هفته‌ی گذشته، من دیگر در استودیو ریسپاون کار نمی‌کنم. من می‌خواهم بسیار رو راست باشم و بگویم که من فوق‌العاده ناراحت و دلشکسته‌ام و چند روز به‌شدت تاریکی را سپری کرده‌ام.»

بازی Apex Legends اخیراً یک قهرمان جدید مخفی کار با نام Seer به بازی اضافه کرده است و گزارشی از درآمد EA نشان می‌دهد که استودیو Respawn همچنین ممکن است در مراحل اولیه توسعه بازی بعدی سری بازی Star Wars Jedi: Fallen Order باشد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده