نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۳

ماجراجویی جدید ایور در تریلر بسته الحاقی Siege of Paris بازی AC: Valhalla

یوبیسافت دومین بسته الحاقی پولی بازی Assassin’s Creed Valhalla را امروز منتشر می‌کند؛ تریلر جدید The Siege of Paris طرفداران را برای شروع ماجراجویی جدید ایور در امپراطوری فرانسیس آماده می‌کند.

اگر گیم‌پلی ۸۰ ساعته بازی Assassin’s Creed Valhalla برای شما کافی نبوده و علاقه‌مند به تجربه اتفاقات بیشتر در دنیای فوق‌العاده‌ی این بازی اکشن – RPG هستید، یوبیسافت محتوای جدیدی را در قالب بسته الحاقی The Siege of Paris تدارک دیده که به‌زودی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. Wrath of the Druids اولین DLC این بازی بود که اوایل سال ۲۰۲۱ منتشر شده بود. در ادامه می‌توانید تریلری که به مناسبت فرا رسیدن زمان عرضه بسته الحاقی «محاصره پاریس» منتشر شده را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

همان‌طور که از نام بسته الحاقی The Siege of Paris برمی‌آید، محتوای جدید AC: Valhalla شخصیت ایور را به امپراطوری فرانسیس می‌برد؛ جایی که او با Charles the Fat شاخ به شاخ شده و نبرد سهمگینی را رغم می‌زند. این تریلر جدید، سفرها و ماجراهایی که در این راه اتفاق افتاده را به‌صورت خلاصه وار به تصویر می‌کشد. بسته الحاقی The Siege of Paris علاوه‌بر این، سلاح‌ها، قابلیت‌ها، مهارت‌ها و تجهیزات جدیدی را نیز به بازی Valhalla اضافه خواهد کرد.

یوبیسافت از داستان بسته «محاصره پاریس» به‌عنوان «جاه طلبانه‌ترین نبرد در تاریخ وایکینگ‌ها» یاد کرده و وعده‌ی مبارزات جذاب و داستان درگیر کننده‌ای را برای آن داده است.

بازی Assassin’s Creed Valhalla برای پی سی و کنسول‌های PS4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و استیدیا قابل دریافت است. شما می‌توانید از امروز الحاقی The Siege of Paris را دریافت کنید.

در پایان نظرات خود را در این خصوص با زومجی سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده