// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۰

احتمال برگزاری State of Play در هفته آینده و اعلام یک سورپرایز

مطابق شایعات به نظر می‌رسد که شاید سونی در هفته‌ی آینده به پخش یک State of Play جدید بپردازد که شامل ۳ بازی انحصاری معرفی‌شده و یک سورپرایز است.

سونی در سال ۲۰۲۱ با ارائه‌ی چهار State of Play که نمایش‌های گوناگونی از بازی‌های انحصاری و غیرانحصاری پلی استیشن در آن‌ها به چشم می‌خوردند، به استقبال مخاطب‌ها رفته است. حالا امکان دارد در تاریخ ۱۹ آگست/اوت (۲۸ یا ۲۹ مرداد براساس ساعت برگزاری) شاهد پخش پنجمین State of Play سونی در سال ۲۰۲۱ باشیم. جیمز جارویس، تهیه‌کننده‌ی مراسم‌های Future Games Show و Golden Joysticks رسانه گیمزرادار یکی از افرادی بود که این شایعه را مطرح کرد.

براساس شایعات در این State of Play شاهد نمایش مفصل گیم‌پلی بازی Kena: Bridge of Spirits، ارائه‌ی اطلاعات بیشتر راجع به بازی Gran Turismo 7 و درنهایت تریلر گیم‌پلی جدید بازی Horizon Forbidden West با اعلام عرضه‌ی آن در سال ۲۰۲۲ خواهیم بود. هر سه بازی طی ماه‌های آتی برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شوند. البته بازی Kena: Bridge of Spirits هم که از دو بازی دیگر به عرضه نزدیک‌تر است و ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) مشغول تجربه‌ی آن خواهیم بود، برای کامپیوتر هم منتشر خواهد شد. راستی آخر او می‌گوید که یک سورپرایز هم در این State of Play سونی وجود خواهد داشت.

در همین حین افرادی همچون جف گراب و روبرتو سرانو به برگزاری رویداد سونی در سپتامبر سال ۲۰۲۱ اشاره داشته‌اند؛ رویدادی که برخی از طرفدارها فکر می‌کنند کنفرانس اصلی و بلند پلی استیشن در سال ۲۰۲۱ باشد. در حقیقت باتوجه‌به گزارش‌های قبلی عده‌ای از گیمرها احتمال می‌دهند که سونی از امسال مجددا PSX/PlayStation Experience را زنده کند تا آن را به‌عنوان کنفرانس اصلی و State of Playها را به‌عنوان نمایش‌های پخش‌شده در ماه‌های مختلف تحویل گیمرها دهد. فراموش نکنید که در لحظه‌ی نوشته شدن این خبر هیچ‌گونه اطلاعات رسمی از سوی سونی راجع به یک استیت آو پلی جدید یا یک پلی استیشن اکسپرینس جدید منتشر نشده‌اند.

الوی در حال شنا کردن در اعماق آب بازی انحصاری Horizon Forbidden West

جف گراب و جیسون شرایر مدتی قبل اعلام کردند که هورایزن فوربیدن وست در سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسد. در نتیجه بعید نیست که سونی در یک State of Play تریلری تازه و نه‌چندان بلند از گیم‌پلی آن را نشان بدهد و سپس تاریخ دقیق عرضه‌ی این ساخته‌ی استودیو گوریلا گیمز در سال ۲۰۲۲ را اعلام کند. شایعات دیگر هم به نزدیک بودن زمان عرضه‌ی نسخه‌ی بتا بازی گرن توریزمو 7 روی کنسول PS5 اشاره داشتند که شاید سونی بخواهد خبر آن را در همین State of Play اعلام کند.

نباید فراموش کرد که آخرین کنفرانس بزرگ و طولانی پلی استیشن سونی در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۶ شهریور ۱۳۹۹) و با نام Playstation 5 Showcase برگزار شد. در نتیجه عجیب نیست که فارغ از برگزاری یا عدم برگزاری این State of Play واقعا در ماه سپتامبر شاهد کنفرانس بزرگ با هر اسمی از جمله PSX باشیم. البته که هرگز این‌گونه گمانه‌زنی‌ها، شایعات و گزارش‌ها را نمی‌توان خبر رسمی دانست و باید تا اعلام اخبار رسمی از سوی سونی صبر کنیم.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده