// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۲

غیرفعال شدن موقتی صدای سه بعدی بازی F1 2021 روی پلی استیشن 5

کدمسترز اعلام کرده که به‌دلیل یک مشکل فنی مجبور شده صدای سه‌بعدی بازی F1 2021 را به‌طور موقت روی پلی استیشن 5 غیرفعال کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جرئیات پچ 1.06 بازی F1 2021 اشاره شده است که به‌دلیل یک مشکل فنی نامشخص، ویژگی صدای سه‌بعدی این بازی روی پلی استیشن 5 موقتا غیرفعال شده است. البته Codemasters می‌گوید «به محض اینکه مشکلات مربوطه حل شوند، پشتیبانی از این ویژگی دوباره به نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی برمی‌گردد.» آپدیت 1.06 همچنین موارد مختلفی را بهبود می‌دهد، پایداری بیشتری به جنبه‌های مختلف بازی می‌آورد و در راستای ایجاد توازن بیشتر، تغییراتی را در چپترهای بازی اعمال می‌کند.

کاربران پلی استیشن تا مدتی تنها ازطریق هدفون می‌توانستند از فناوری صدای سه‌بعدی استفاده کنند. البته سونی با انتشار آپدیت بتایی که اخیرا منتشر کرده است، این امکان را فراهم کرده که کاربران ازطریق بلندگوهای تلویزیون نیز بتوانند به صدای سه‌بعدی پلی استیشن 5 دسترسی داشته باشند.

این دومین‌بار در چندوقت اخیر است که کدمسترز به‌دلیل مشکلات فنی مجبور می‌شود یکی از ویژگی‌های بازی F1 2021 را روی پلی استیشن 5 غیرفعال کند. آن‌ها اخیرا به‌طور موقت ویژگی ری تریسینگ را به‌دلیل مشکلات عملکردی در نسخه‌ی PS5 بازی غیرفعال کرده بودند. تیم توسعه‌ی بازی در آن زمان گفته بود آن‌ها «مجبور شدند تصمیم سختی بگیرند و به‌طور موقت ری تریسینگ بازی را غیرفعال کنند» تا عملکرد بازی کمی به پایداری برسد.

غیرفعال کردن ری تریسینگ روی نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی F1 2021 در حالی انجام شد که نسخه‌ی پی سی و ایکس باکس آن مشکل خاصی نداشتند و ضعف عملکرد تنها در کنسول سونی اتفاق افتاده بود. البته کدمسترز مشکلات ایجادشده را حل کرد و اخیرا با انتشار پچ 1.05 ری تریسینگ را به پلی استیشن 5 بازگرداند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده