نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۹

عرضه آپدیت بزرگ No Man's Sky به مناسبت پنجمین سالگرد انتشار بازی

شان موری، بنیان‌گذار استودیو‌ی Hello Games ضمن بزرگداشت پنجمین سالگرد انتشار بازی No Man’s Sky به آپدیت جدیدی که به این مناسبت تدارک دیده شده، اشاره کرده است.

بازی علمی تخیلی و سبک بقای No Man's Sky پنج سال پر ماجرا را پشت سر می‌گذارد. این بازی هرچقدر در ابتدای کار در سال ۲۰۱۶ به‌خاطر برآورده نکردن وعده‌های خود با انتقادات فراوانی مواجه شد، بعدها این قضیه را جبران کرد و با به‌روزرسانی‌های رایگانی که استودیو هلو گیمز (Hello Games) برای آن عرضه کرد، به یکی از آثار جذاب این سال‌ها تبدیل شد. اکنون در جدیدترین اخبار بازی به محتوای آپدیت بزرگی که توسعه‌دهندگان هلو گیمز به مناسبت پنجمین سالگرد انتشار بازی آماده کردند، اشاره شده است.

شان موری در مطلب جدید PlayStation Blog به یادآوری شماری از مهم‌ترین لحظات عمر این بازی پرداخته و در ادامه به برنامه‌های این شرکت به مناسبت پنج سالگی آن اشاره کرده است:

«از ابتدا می‌دانستیم که این آغازگر یک ماجراجویی طولانی خواهد بود، اما هرگز انتظار اتفاقات باورنکردنی مسیر پیش روی خود را نداشتیم. امروز قصد داریم از این فرصت استفاده کرده و دستیابی به این نقطه عطف را جشن بگیریم. کارهایی که در این سال‌ها پیش بردیم، همواره برای ما ساده نبودند اما چیزی که همیشه چراغ راه مسیر ما بود، بازیکنان و جامعه‌ی مخاطبان این بازی بودند. پشت هر آپدیت، ویدیو یا ویژگی جدیدی که در این سال‌ها منتشر شده، تیمی وجود دارد که عمیقاً برای این بازی ارزش قائل است.»

محیط بازی نو منز اسکای

اما در آینده باید انتظار چه چیزهایی را از No Man's Sky داشته باشیم؟ موری ضمن اشاره به اینکه نام این آپدیت «Frontiers» یا «مرزها» تعیین شده است، در ادامه صحبت‌های خود را اینگونه جمع‌بندی می‌کند:

«در ادامه‌ی سال ۲۰۲۱، آپدیت Frontiers را داریم که شخصاً برای آن بسیار هیجان زده هستم. از یک نظر Frontiers نیز فقط یک آپدیت دیگر برای بازی محسوب می‌شود اما از سوی دیگر قطعه‌ی گم شده‌ی پازلی است که این تجربه فانتزی و علمی تخیلی همیشه به آن نیاز داشت. چیزی که با پنجمین سالگرد انتشار بازی نیز به خوبی همخوانی دارد.»

موری در ادامه تأیید کرده که زمان زیادی تا انتشار آپدیت Frontiers باقی نمانده و به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. همچنین تریلری به مناسبت پنجمین سالگرد انتشار بازی No Man's Sky منتشر شده که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

نو منز اسکای یک بازی شبیه‌ساز فضایی برپایه گشت‌وگذار و کشفیات است که توسط استودیو هلو گیمز توسعه داده شده است. شما می‌توانید این بازی را هم‌اکنون برای PS4، ایکس باکس وان، پی سی و کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت دریافت کنید. نسخه پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس این بازی به رایگان در اختیار دارندگان آن قرار گرفته است.

در پاران نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده