// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۶

اضافه شدن بازی Humankind به ایکس باکس گیم پس پی سی در روز عرضه

بازی استراتژی نوبتی Humankind از سگا جدیدترین اثری است که تا یک هفته دیگر و در روز عرضه، به سرویس ایکس باکس گیم پس روی پی سی اضافه می‌شود.

سرویس ایکس باکس گیم پس در حال حاضر گزینه‌ی ایده‌آلی برای کسانی است که می‌خواهند با قیمت معقولی به تمام بازی‌های انحصاری و فرست پارتی ایکس باکس در روز عرضه دسترسی داشته باشند. بااینکه بازی‌های ترد پارتی معمولا در ماه‌ها و سال‌های بعد از عرضه به گیم پس اضافه می‌شوند؛ ولی در چندوقت اخیر این روند کمی تغییر کرده است و استودیوهای ترد پارتی بیشتر از قبل تمایل دارند آثارشان را در روز عرضه در دسترس مشترکین سرویس اشتراکی گیم مایکروسافت قرار دهند. حال مشخص شده که یکی از جدیدترین نمونه‌های این بازی‌ها Humankind است.

به‌تازگی اعلام شده است که Humankind در روز عرضه روی نسخه‌ی پی سی ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار می‌گیرد. هیومن‌کایند ساخته‌ی استودیوی Amplitute و وظیفه‌ی انتشار آن برعهده‌ی سگا است. این بازی درسبک استراتژی نوبتی است و از مجموعه‌ی Civilization الهام گرفته است. بسیاری از طرفداران سبک استراتژی تاکنون واکنش مثبتی به تریلرها و اطلاعات منتشر شده از Humankind داشته‌اند و به‌نظر می‌رسد که با اضافه شدن این بازی به گیم پس پی سی، بازیکنان بیشتری فرصت تجربه‌ی بازی را خواهند داشت و این می‌تواند به معنای موفقیت بیشتر آن باشد.

همچنین کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند، در حال حاضر به‌نسخه‌ی بتا محدود آن دسترسی دارند. البته بازیکنانی که Humankind را پیش‌خرید نکرده‌اند، لازم نیست برای انتشار نسخه‌ی کامل آن مدت زیادی منتظر بمانند؛ چراکه بازی تا تقریبا یک هفته دیگر و در تاریخ ۱۷ اوت (۲۶ مرداد) روی کامپیوتر و گوگل استادیا عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره اضافه شدن Humankind به ایکس باکس گیم پس در روز عرضه چیست؟ اگر مشترک گیم پس روی پی سی هستید، دوست دارید این بازی را تجربه کنید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده