// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

Overwatch 2 شاید دیرتر از انتظارات عرضه شود

به‌گفته اینسایدر‌ها توسعه بازی Overwatch 2 ممکن است خیلی دیرتر از چیزی که طرفداران انتظارش را دارند، عرضه شود.

بازی Overwatch 2 دنباله بازی چندنفره و موفق استودیوی بلیزارد، ممکن است از زمان پیشبینی شده دیرتر منتشر شود. با اینکه بازی اورواچ ۲ در اواخر سال ۲۰۱۹ معرفی شد بلیزارد بازه‌ای برای تاریخ انتشار تعیین نکرد. احتمالا دلیل تعیین نشدن تاریخ انتشار از طرف بلیزارد برای بازی اورواچ ۲ انتشار نشدن آن تا دو سال آینده است.

خبر انتظار دو ساله برای بازی اورواچ ۲ از طرف کاربر توییتر Metro_OW اینسایدر شناخته شده برای بازی اورواچ، پخش شده است. به‌گفته مترو باتوجه‌به اظهارات منابع مختلف، توسعه بازی اورواچ ۲ توسط تیم بلیزارد از زمان پیشبینی شده بیشتر طول می‌کشد. به‌همین دلیل بازی اورواچ ۲ در سال ۲۰۲۲ انتشار نمی‌شود و ممکن است انتشار بازی Overwatch 2 به سال ۲۰۲۳ موکول شود. استودیوی بلیزارد تاکنون در مورد انتشار بازی در سال ۲۰۲۲ اظهاری نداشت اما خیلی‌ها سال ۲۰۲۲ را تاریخ احتمالی برای بازی اورواچ ۲ می‌دانستند.

Metro_OW در پست توییتر خود نوشته:

از افراد مختلف که به منبع اصلی من نزدیک هستند شنیده‌ام که توسعه بازی اورواچ ۲ از زمان پیشبینی شده بیشتر طول کشیده است. از نظر من انتشار در سال ۲۰۲۲ امکان‌پذیر نیست. امیدوارم این خبر اشتباه باشد و خلاف آن ثابت شود.

انتشار نشدن بازی Overwatch 2 تا دو سال آینده امر قابل قبولی است چرا که تاکنون استودیوی بلیزارد از گیم‌پلی بازی تریلری نمایش نداده است. با اینکه اورواچ ۲ در سال ۲۰۱۹ معرفی شد؛ استودیوی بلیزارد در مورد امکانات بازی هنوز اطلاعاتی فاش نکرده است.

پاندمی کرونا هم می‌تواند یکی دیگر از دلایل انتظار دو ساله برای بازی اورواچ ۲ باشد. بسیاری از استودیو‌ها در سرتاسر جهان به‌دلیل پاندمی و شرایط کاری جدید پیش آمده، مجبور به تأخیر انداختن پروژه‌های خود شدند. این شرایط برای استودیوی بلیزارد نیز پیش آمد، به‌همین دلیل توسعه بازی اورواچ ۲ در این ۱۸ ماه دشوارتر بوده است.

قطعا برای مطمئن شدن از پیشبینی انتظار دو ساله برای بازی اورواچ ۲ باید منتظر ماند، ولی درحال حاضر می‌توان گفت تا زمان انتشار بازی خیلی مانده است. اگر خبر‌های جدیدی در رابطه با بازی اورواچ ۲ منتشر شود می‌توانید در زومجی از آن‌ها مطلع شوید.

نظر خود در مورد تاریخ احتمالی بازی اورواچ ۲ با ما به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده