// یکشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۹

شایعه: تاسیس استودیویی مخصوص ساخت بازی های ریمستر و ریمیک توسط بتسدا

یکی از طرفداران شناخته‌شده‌ی بتسدا در توییتر خود گفته است که این شرکت استودیویی راه‌اندازی کرده است که تمرکزش روی ساخت نسخه‌های ریمستر و ریمیک بازی‌های قدیمی خواهد بود.

شرکت بتسدا و به‌طبع آن مایکروسافت همین حالا نیز دارای چندین‌و‌چند استودیو است که برای ایکس باکس در حال ساخت بازی‌ هستند. حال اگر شایعه‌ای که به‌تازگی منتشر شده است درست باشد، به‌نظر می‌رسد که بتسدا استودیوی جدیدی تأسیس کرده است که دارای یک وظیفه‌ی خاص و منحصر‌به‌فرد است و می‌تواند باعث خوشحالی طرفداران بازی‌های قدیمی این شرکت و زیرمجموعه‌های آن شود.

Skullzi یوتیوبری است که معمولا اخبار و حواشی مربوط‌به بتسدا و بازی‌های آن را پوشش می‌دهد. او اخیرا در توییتر شایعه‌ای را مطرح کرده است که خود می‌گوید از چند منبع شنیده و آن این است که بتسدا احتمالا استودیوی جدیدی راه‌اندازی کرده است که ظاهرا تمرکزش به‌خاص روی ساخت نسخه‌ی ریمستر و ریمیک از بازی‌های قدیمی خواهد بود. او همچنین به این اشاره می‌کند که شرکتی به نام Artifact در حال حاضر به مناسبت سالگرد ۱۰ سالگی The Elder Scrolls 5: Skyrim در حال ساخت یک مستند رسمی از این بازی است. گرچه او می‌گوید نام این استودیوی جدید آرتیفکت نیست و شرکت دیگری به همین نام این مستند را می‌سازد.

البته Skullzi چندباری بر این موضوع تاکید می‌کند که این خبر در حد شایعه است و او خودش هنوز نتوانسته چنین چیزی را به‌طور مستقل تایید کند و آن را تنها از چند منبع شنیده است. به همین خاطر نمی‌توان از صحت یا عدم صحت خبر مطمئن بود و ما نیز باید تأسیس چنین استودیویی را فعلا در حد شایعه فرض کنیم.

از طرفی می‌دانیم بتسدا و زیرمجموعه‌های آن بازی‌های کلاسیکی که ارزش ریمستر شدن یا ریمیک شدن را داشته باشند، کم ندارند. به همین دلیل، شاید خیلی جای تعجب نداشته باشد که بتسدا تیمی را گردهم‌ آورده است که به‌طور خاص روی باز‌سازی آثار نوستالوژیک کار و آن‌ها را با گرافیک و گیم‌پلی امروزی منتشر کنند. به هر حال، اگر چنین خبری صحت داشته باشد، بهتر است تا اعلام رسمی آن از طرف بتسدا و مایکروسافت منتظر بمانیم.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ آیا فکر می‌کنید بتسدا به استودیویی که آثار قدیمی‌اش را باز‌سازی کند، نیاز دارد؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده