// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۱

خریداری سازنده شورش در شهر 4 توسط فوکس هوم اینتراکتیو

فوکوس هوم اینتراکتیور تایید کرد که موفق به خریداری شرکت Dotemu شده است؛ سازنده و ناشری که خیلی‌ها در این لحظه آن را با بازی Streets of Rage 4 و بازی جدید لاک‌پشت‌های نینجا می‌شناسند.

شرکت Dotemu که با شورش در شهر 4 توجه بسیاری از گیمرهای علاقه‌مند به بازی‌های رترو را جلب کرد و ماه‌ها بعد بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge را تحویل ما می‌دهد، حالا به شرکت فرانسوی Focus Home Interactive تعلق دارد. فوکس هوم اینتراکتیو تاکید کرد که شرکت Dotemu تمام اصول کاری، اهداف، سبک و استراتژی‌های مستقل خود را حفظ می‌کند. ولی از حالا به بعد استودیوهای آن به امکانات بیشتر از قبل دسترسی دارند. این خرید با پرداخت مبلغ ۳۸.۵ میلیون یورو انجام شد. سپس به‌زودی با پرداخت ۱۵ میلیون یورو دیگر، در مجموع ۷۷.۵ درصد سهام شرکت Dotemu به فوکس هوم اینتراکتیو تعلق پیدا می‌کند.

مدیر شرکت Dotemu تغییر نمی‌کند و تازه او وارد هیئت اجرایی شرکت Focus Home Interactive هم می‌شود. کریستوف نوبایلو، مدیرعامل فوکس هوم اینتراکتیو می‌گوید که خریداری Dotemu یک قدم کلیدی برای افزایش شتاب رشد تنوع حرفه‌ای‌گیری این شرکت بزرگ فرانسوی است. بدون شک حالا قدرت مالی فوکس هوم اینتراکتیو در بازار جهانی افزایش می‌یابد.

نوبایلو باور دارد که وقتی افرادی بااستعداد همچون سیریل ایمبرت، مدیرعامل شرکت Dotemu تبدیل به عضوی کلیدی در شرکت Focus Home Interactive می‌شوند، آن‌ها می‌توانند بازی‌های جذاب مختلف را به میلیون‌ها گیمر برسانند. شرکت Deck13 و استودیو Streum On از جمله خریدهای دیگر فوکس هوم اینتراکتیو هستند. تازه شرکت فرانسوی می‌گوید که همچنان به‌دنبال تیم‌های دارای پتانسیل بالا است تا آن‌ها را تبدیل به بخشی از خود کند و این‌گونه توان تولیدی بیشتری داشته باشد.

خریداری سازنده شورش در شهر 4 توسط فوکس هوم اینتراکتیو

مدیرعامل Dotemu می‌گوید که پیوستن به فوکس هوم اینتراکتیو، یک انتخاب واضح بود. زیرا به نظر او دو شرکت مورد بحث از عشقی یکسان نسبت به بازی‌های ویدیویی، میل مشابه برای پیشرفت و احترامی قابل‌توجه نسبت به تیم‌ها و همکارها دارند. وی باور دارد که حالا به کمک تخصص شرکت فوکس هوم اینتراکتیو و دسترسی به منابع بیشتر، می‌تواند به تولید بازی‌های AA بهتری بپردازد؛ از ریمیک‌ها تا دنباله‌ها. شرکت Dotemu قرار نیست آزادی عمل و خلاقیت خود را از دست بدهد. بلکه می‌تواند همان‌گونه که از قبل می‌خواست، جاه‌طلبی بیشتری داشته باشد.

Dotemu در سال ۲۰۰۷ میلادی تأسیس شد. بازی Metal Slug Tactics، بازی Windjammers 2 و صد البته بازی لاک‌پشت‌های نینجا جدید از جمله پروژه‌های در دست ساختی هستند که شرکت Dotemu در ارائه‌ی آن‌ها به مخاطب نقش اساسی خواهد داشت.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده