نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۳

مراحل ساخت بازی Deathloop به اتمام رسید

به فاصله حدود یک ماه مانده به زمان انتشار بازی Deathloop استودیوی آرکین، سازنده بازی، اعلام کرد که روند توسعه این اثر به اتمام رسیده و بازی به‌اصطلاح گلد شده است.

پس از اینکه هفته‌های اخیر شاهد انتشار گیم‌پلی‌های جدید و ارایه اطلاعات تکمیلی از جدیدترین ساخته استودیوی آرکین، یعنی بازی Deathloop بوده‌ایم، ساعاتی پیش تیم سازنده از گلد شدن بازی خبر داد. براین اساس مراحل ساخت بازی Deathloop به‌ اتمام رسیده و تنها روند بسته‌بندی و ارسال به فروشگاه‌ها باقی مانده است.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید احتمالا در جریان هستید که بازی اکشن ماجراجویی Deathloop قرار است یک ماه دیگر برای پلتفرم پی سی و به‌صورت انحصار زمانی برای کاربران کنسول پلی استیشن 5 روانه بازار شود.

گیمر در این بازی درواقع نقش یک قاتلی به‌نام Colt را بازی می‌کند که در یک چرخه‌ای از مرگ و زندگی گرفتار شده است. کلت در بازی ۲۴ ساعت فرصت دارد تا با هدف قراردادن و به قتل رساندن هشت هدف طراحی شده، خود را از لوپ بازی نجات دهد.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی Deathloop پس از تاخیری چند روزه در تاریخ ۲۱ شهریورماه (دوازده سپتامبر) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. کارگردان بازی روز گذشته تاکید کرد که بدون قربانی کردن برخی محتویات، ساخت نسخه نسل هشتمی Deathloop غیرممکن بود.

حال به‌نظر شما Deathloop باتوجه به نمایش‌ها و تیم سازنده آن، می‌تواند انتظارات اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی را برآورده کند یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده