نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۳

ریمیک بازی Dead Space به این زودی‌ها منتشر نخواهد شد

مدیرعامل الکترونیک آرتز می‌گوید تا زمان انتشار نسخه بازسازی بازی دد اسپیس زمان زیادی باقی مانده است.

در جریان انتشار گزارش‌ مالی اخیر شرکت الکترونیک آرتز،‌ اندرو ویلسون مدیرعامل این شرکت واکنش هواداران به معرفی نسخه بازسازی بازی ترسناک Dead Space را در جریان رویداد EA Play 2021 را بسیار مثبت توصیف کرد. طبق گفته ویلسون، توسعه بازی به خوبی پیش می‌رود اما تا تاریخ انتشار آن هنوز زمان زیادی باقی مانده است. استودیو کانادایی موتیو روند ساخت این بازی را از تابستان گذشته و پس از انتشار بازی Star Wars: Squadrons آغاز کرده است.

در جریان این گزارش، ویلسون سؤال یکی از سهام‌داران را درباره این ریمیک به این صورت پاسخ داد:

«در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آن بازی برای انتشار در اختیار ندارم. از زمان عرضه بازی همچنان فاصله داریم، اما روند ساخت آن به سرعت پیش می‌رود. باید اشاره کنم که این مجموعه یکی از باارزش‌ترین بازی‌های ما به حساب می‌آید و بازگشت دد اسپیس درکنار سری اسکیت یکی از پروژه هایی بود که بیش‌ترین تقاضا از سوی طرفداران برای ساخت آن وجود داشت. بازخوردی که از اعلام خبر ساخت بازی دریافت کردیم برای ما بسیار امیدوارکننده بود. با جلو رفتن مراحل ساخت به‌زودی اطلاعات بیشتری از این پروژه منتشر خواهیم کرد.»

آیزاک کلارک در بازسازی دد اسپیس

علاوه‌بر نسخه بازسازی شده Dead Space، در جریان این کنفرانس بلیک یورگنسن، مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز  تایید کرد سال آینده پروژه‌های جدیدی از سوی این شرکت معرفی خواهد شد که هواداران را هیجان‌زده خواهد کرد. این پروژه‌ها شامل نسخه‌های جدید از مجموعه‌های قدیمی این شرکت نیز خواهد بود؛  بنابراین این احتمال وجود دارد که این بازی‌ها به‌صورت ریمیک یا تحت عنوان ریمستر معرفی شوند.

بازسازی بازی Dead Space در تاریخی نامشخص برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع technclub
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده