نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۵

امکان خرید جداگانه بخش چند نفره بازی ​​​Ghost of Tsushima

بخش آنلاین و چند نفره بازی Ghost of Tsushima که با نام Legends شناخته می‌شود، از این پس به‌صورت جداگانه نیز قابل تهیه خواهد بود.

سونی به‌تازگی اخبار تازه‌ای را درباره بخش آنلاین بازی Ghost of Tsushima (گوست آو سوشیما) به‌دست داده است. بخش آنلاین این بازی که Legends (لجندز) نام دارد، برای اولین‌بار ۱۰ ماه پیش در دسترس قرار گرفت، این بخش دنیای گوست آو سوشیما را با عناصری سوپرنچرال تلفیق کرده و از اسطوره‌شناسی ژاپن نیز بهره‌برداری می‌کند. 

بخش لجندز بازی Ghost of Tsushima میزبان محتویات تازه‌ای خواهد بود، محتویاتی که همچون گذشته به‌صورت رایگان در دسترس تمام بازیکنان قرار خواهند گرفت. یکی از این محتویات جدید، بخشی به نام Rivals‌ است. در این بخش دو تیم به نبرد با دشمنان خواهند رفت و کاربر با کشتن هر دشمن می‌تواند آیتم‌های مختلف را جمع‌آوری کرده و از آن‌ها جهت کسب پیروزی استفاده کند. برای نمونه کاربر می‌تواند با استفاده از آیتم ماگاتاما استفاده‌ی تیم حریف از آیتم‌های مختلف را مختل و مسدود کند. 

والپیپر بازی Ghost of Tsushima

محتوای دیگر بخش آنلاین لجندز، سیستمی به نام Gear Mastery خواهد بود. این سیستم برای بخش پیشرفت در بازی و پاداش‌ به بازیکن طراحی شده است. به‌لطف این سیستم بازیکنانی که زره خود را به سطح ۱۱۰ برسانند، می‌توانند چالش‌های مستری را فعال کنند و به این ترتیب سطحِ Ki زره خود را به ۱۲۰ برسانند و یک اسلات اضافی برای پرک‌ها نیز به‌دست آورند. با فعال‌سازی چالش‌های مستری، بازیکن می‌تواند برای هر کلاس یک توانایی و چند تکنیک را به‌دست آورد. 

همزمان با عرضه نسخه Director’s Cut بازی Ghost of Tsushima در تاریخ ۲۰ اوت (۲۹ مرداد) یک به‌روزرسانی با هدف اضافه شدن محتویاتی جدید به بازی منتشر می‌شود. این به‌روزسانی تغییراتی را در بازی ایجاد خواهد کرد، تغییراتی که تیم سازنده باتوجه‌به بازخورد کاربران دست به اعمال آن‌ها زده است. تغییراتی از قبیل متعادل‌تر کردن حالت Survival بازی با هدف کوتاه‌ کردن طول هر دست و اضافه کردن گونه‌های جدیدِ چالش‌های Survival Nightmare به‌صورت هفتگی. بازیکنان همچنین از این پس می‌توانند لوازم تزئینی‌ای را که در بخش داستانی بازی به‌دست آورده‌اند در بخش آنلاین مورد استفاده قرار دهند. 

حالت چمد نفره و رایگان بازی گوست آو سوشیما

بخش آنلاین و چند نفره بازی Ghost of Tsushima همچنین از تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) با قیمت ۲۰ دلار به‌صورت یک بازی جداگانه در فروشگاه پلی استیشن عرضه خواهد شد. سیستم Gear Mastery و حالت Rivals نیز در تاریخ ۳ سپتامبر بخش آنلاین لجندز اضافه می‌شوند. بدیهی است که صاحبان این نسخه ۲۰ دلاری می‌توانند بدون هیچ محدودیتی با صاحبان نسخه کامل گوست آو سوشیما هم‌بازی شوند. موضوع بدیهی دیگر آنکه صاحبان نسخه‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 نیز به‌راحتی می‌توانند با یکدیگر بازی کنند.

کسانی که بخش آنلاین بازی را خریداری کنند، می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای ۴۰ دلاری برای پلی استیشن 4 و ۵۰ دلاری برای پلی استیشن 5 بازی خود را به نسخه Director’s Cut بازی Ghost of Tsushima ارتقاء دهند. از ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) تا یک اکتبر (۹ مهر) نیز به‌صورت هفتگی محتویات جدیدی برای بخش آنلاین مذکور عرضه خواهد شد، محتویاتی نظیر نقشه‌های جدید برای بخش‌های Rivals‌ و Survival و نسخه‌ای سخت‌تر از بخش Raid.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده