// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۶

بازی New World تاخیر خورد

به‌تازگی مشخص شده که بازی New World در راستای ارائه تجربه‌ای روان‌تر و سرگرم کننده‌تر، تقریبا یک ماه تأخیر خورده است.

درگذشته قرار بود بازی New World، جدیدترین ساخته استودیوهای بازی‌سازی آمازون، در تاریخ ۹ شهریور ماه (۳۱ اوت) در اختیار کاربران پی سی قرار بگیرد، اما به‌تازگی شرکت آمازون بیانیه‌ای را منتشر کرده و در جریان آن، شاهد تأخیر خوردن بازی New World هستیم. 

آمازون در بیانیه خود اعلام کرده «ما می‌خواهیم New World در زمان عرضه تجربه‌ای روان و سرگرم کننده را دراختیار تمامی بازیکنان قرار دهد و این گفته بدین معنا است که باید بهبودهایی را روی مواردی که در طول بتای خصوصی با آن مواجه شدید، انجام دهیم.» ازاین‌رو بازی New World در تاریخ ۹ مهر ماه (۲۸ سپتامبر) در اختیار کاربران پی سی قرار می‌گیرد.

این اولین‌بار نیست که شاهد تأخیر New World هستیم و استودیوهای بازی‌سازی آمازون در گذشته هم بازی را تأخیر زده بودند تا بالاترین کیفیت ممکن را در زمان عرضه ارائه دهند. بتای خصوصی New World سبب شد تا کاربران بسیاری به سمت این بازی جذب شوند و تعداد بازیکنان همزمان آن روی استیم به ۲۰۰ هزار نفر رسید، اما دراین‌میان مواردی مثل باگ، مشکلات سیستم مبارزات و موارد مشابه هم گزارش شده بودند.

New World یک بازی MMO نقش آفرینی است که در سپتامبر ۲۰۱۶ معرفی شد و حال باید تا زمان ذکر شده منتظر بمانیم و ببینیم که ساخته جدید استودیوهای بازی‌سازی آمازون به چه شکل مخاطبان را سرگرم می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ در زیر هم می‌توانید متن کامل بیانیه تیم سازنده را مشاهده کنید. 

بیانیه آمازون برای تاخیر بازی New World


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده