// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۵

رونمایی از کاراکتر جدید بازی Street Fighter 5

شخصیت Luke به‌تازگی برای بازی Street Fighter 5 معرفی شده است که متخصص در هنرهای رزمی ترکیبی است.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، کپکام به‌تازگی درجریان لایو استریم Summer Update از کاراکتر کاملا جدیدی برای بازی Street Fighter 5 رونمایی کرده است که لوک (Luke) نام دارد. لوک متخصص در هنرهای رزمی ترکیبی است و با اضافه شدن او قرار است آپدیت‌های استریت فایتر 5 نیز به پایان برسد.

برای معرفی لوک تریلر کوتاهی نیز منتشر شده است که در آن این شخصیت را مشغول مبارزه و در حال انجام حرکات مخصوص خود می‌بینیم. لوک برای مثال دارای حرکات قدرتی است که با استفاده از آن‌ها می‌تواند جان حریف را بیش از حالت عادی کم کند. یکی از قابلیت‌ها او که در تریلر نیز نمایش داده می‌شود، مشت‌های سریع و پی‌در‌پی او است که در قالب گلوله‌های آتشین و از راه دور به حریف برخورد می‌کند. شما می‌توانید تریلر معرفی لوک را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

فعلا اطلاعات دیگری از این کاراکتر ارائه نشده است و کپکام تنها گفته که لوک قرار است نماینده‌ای برای «آینده‌ی مجموعه‌ی استریت فایتر» باشد. لوک در ماه نوامبر (آبان-آذر) به استریت فایتر 5 اضافه خواهد شد و اطلاعات بیشتری از او در آینده منتشر می‌شود.

لوک یکی از سه کاراکتری بود که در جریان استریم زنده Summer Update معرفی شد. دو کاراکتر دیگر نیز به نام‌های Oro و Akira معرفی شدند که در تاریخ ۱۶ اوت (۲۵ مرداد) به استریت فایتر 5 اضافه خواهند شد. کپکام همچنین اعلام کرد که همکاری خود را با اپیک گیمز ادامه خواهد داد و در راستای این همکاری، دو کاراکتر Cammy و Guile از مجموعه استریت فایتر در تاریخ ۸ اوت (۱۷ مرداد) به بازی فورتنایت می‌آیند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی شخصیت جدید استریت فایتر چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده