// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۷

Call of Duty جدید همچنان قرار است در پاییز منتشر شود

رئیس اکتیویژن بلیزارد اعلام کرده که Call of Duty جدید یک بازی بین نسلی خواهد بود و همچنان برای انتشار در پاییز امسال برنامه‌ریزی شده است.

اکتیویژن بلیزارد در این چندهفته دائما سرخط اخبار بوده است. البته نه به‌خاطر معرفی بازی‌های جدید، بلکه به‌دلیل شکایتی که ایالت کالیفرنیا برعلیه آن‌ها تنظیم کرده و این موضوع حواشی زیادی را برای این شرکت به همراه داشته است؛ از اعتصاب کارمندان آن‌ها گرفته تا استعفای تازه رئیس بلیزارد. می‌توان گفت که آن‌ها ازنظر وجهه‌ی عمومی در بحرانی‌ترین دوران خود به سر می‌برند. باید منتظر ماند و دید که این موضوع چه تاثیری روی آینده‌ی اکتیویژن بلیزارد خواهد گذاشت. البته شرایط وخیم کنونی در اکتیویژن باعث نمی‌شود که این شرکت کسب‌و‌کار خود را متوقف کند.

دنیل اَلگره، رئیس و مدیر عملیاتی اکتیویژن بلیزارد در جلسه ارائه گزارش مالی جدید این شرکت اعلام کرده که جدیدترین بازی Call of Duty همچنان قرار است در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ (پاییز تا اوایل دی‌ماه) منتشر شود. البته الگره اطلاعات دیگری درباره‌ی بازی ارائه نداد و تنها گفت که بازی بین نسلی خواهد بود. او همچنین اشاره کرد که مکان و زمان این بازی همان است که بازیکنان «با آن آشنا هستند و به آن علاقه دارند.»

الگره توضیح می‌دهد: «تیم‌های ما سخت در تلاش هستند تا بازی جدید کالاف دیوتی را طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده منتشر کنند. بازی در مکان و زمانی خواهد بود که برای طرفداران آشنا است و آن‌ها به آن علاقه دارند. همچنین محتوای بسیار زیادی برای بازی در دست ساخت قرار دارد که این شامل برنامه‌ی زمانی بلندبالایی برای انتشار محتوا و مأموریت‌های جدید می‌شود. ما معتقدیم که از کالاف دیوتی بعدی بسیار استقبال خواهند شد.»

او در ادامه می‌گوید: «این بازی تجربه‌ای بی‌‎همتا را برای بازیکنان کنسول‌های نسل هشتم و نهم ارائه خواهد داد. علاوه‌بر این، ما همچنان قصد داریم کالاف دیوتی وارزون را با این نسخه نیز یکپارچه کنیم. همچنین می‌خواهیم محتوای دو بازی از قبل هم بیشتر با یکدیگر مرتبط باشد و از این طریق ارتباطی مستقیم با بازیکنان برقرار کنیم. در خود وارزون نیز قرار است شاهد تغییرات و نوآوری‌های قابل‌توجه‌ای باشیم.»

شایعات حاکی از این هستند که کالاف دیوتی جدید در ماه میلادی آینده معرفی می‌شود و Call of Duty: Vanguard نام دارد. همچنین گفته شده که در بازی جدید دوباره به دوران جنگ ‌جهانی دوم برمی‌گردیم. البته اکتیویژن تایید کرده که Sledgehammer Games هدایت ساخت نسخه جدید مجموعه را برعهده دارد. اسلج‌همر گیمز پیش از این بازی Call of Duty WW2 را ساخته بود که آن هم در دوران جنگ‌ جهانی دوم جریان داشت.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ آیا منتظر کالاف دیوتی جدید هستید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده