// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۹

انتشار دو بازی Uprising و Talking Dogs برای پلی استیشن 5

استودیو کارسون کلی گیمز اعلام کرده که به برنامه PlayStation Partners پیوسته است و حالا قصد دارد دو بازی Uprising و Talking Dogs را برای پلی استیشن 5 عرضه کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Carson Kelly Games، سازنده‌ی بازی‌هایی چون Uprising و Talking Dogs اعلام کرده که به برنامه‌ی PlayStation Partners پیوسته است. گفتنی است که بازی‌سازان و ناشران می‌توانند با عضویت در این برنامه از کمک‌های پلی استیشن در زمینه‌ی ساخت، فروش و بازاریابی بازی‌های خود برخوردار شوند.

کارسون کلی که موسس استودیوی کارسون کلی گیمز است، ضمن اعلام این خبر در وب‌سایت خود نوشته است: «این همکاری منحصر‌به‌فرد با پلی استیشن ما را قادر می‌سازد که بازی‌های خود را به جامعه‌ی کاربران پلی استیشن ارائه دهیم. من درباره‌ی آینده‌ی این همکاری و اینکه می‌توانیم بازی‌های حال و آینده‌ی خود را به این پلتفرم بیاوریم، بسیار هیجان‌زده‌ام. در این‌جا باید به‌صورت رسمی اعلام کنم که دو بازی Uprising و Talking Dogs قرار است برای پلی استیشن 5 منتشر شوند.»

البته کلی می‌گوید این به این معنی نیست که Uprising و Talking Dogs در انحصار پلی استیشن خواهد بود و این دو بازی صرفا قرار است برای کنسول نسل نهمی سونی هم منتشر شوند. او سپس از این می‌گوید که از کودکی یک گیمر دوآتشه بوده و از اینکه پلی استیشن به او چنین فرصتی داده بسیار سپاس‌گزار است. کلی همچنین می‌گوید با این همکاری می‌تواند بازی‌هایی را که همیشه آرزوی ساخت‌شان را داشته، بسازد.

بازی Talking Dogs از استودیو Carson Kelly Games

طبق توضیحات سازنده، Uprising یک بازی سوم‌شخص نسل نهمی در سبک اکشن-ماجراجویی است که بازیکنان در آن در نقش شخصی به نام ساموئل بلک‌برن قرار می‌گیرند. در این بازی بازیکنان وارد ماجراجویی هیجان‌انگیزی می‌شوند و باید در سال ۳۰۰۰ میلادی و در سیاره مریخ و دنیای تخیلی Star-Tron، از کهکشان دربرابر دشمنان آن محافظت کنند. درباره‌ی بازی Talking Dogs نیز گفته شده یک بازی اکشن-ماجراجویی شوم‌شخص است که مکان آن ایالت آلاسکا است و دارای حال‌و‌هوای برفی و زمستانی است.

کلی همچنین در پایان اشاره می‌کند که کاربران در صورت تمایل می‌توانند با جست‌و‌جو عبارت UPRISING یا UPRISING GAME در فروشگاه یا اپلیکیشن پلی استیشن، بازی Uprising را یافته و به Wishlist خود اضافه کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده