// دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۸

فهرست بازی های اوت 2021 پلی استیشن Now

سونی هر ماه چند بازی را به آرشیو بزرگ سرویس پلی استیشن Now اضافه می‌کند تا مشترک‌ها بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه بتوانند از تجربه‌ی آن‌ها لذت ببرند.

بازی مستقل و بسیار ستایش‌شده‌ی Undertale، بازی Nier: Automata شرکت اسکوئر انیکس که نیازی به معرفی ندارد و بازی Ghostrunner که چند ماه از عرضه‌ی آن می‌گذرد، همگی از تاریخ ۳ آگست/اوت (۱۲ مرداد) به پلی استیشن Now اضافه می‌شوند. اشتراک سالانه‌ی پلی استیشن Now با قیمت ۵۹.۹۹ دلار ارائه می‌شود و حدودا ۸۰۰ بازی ویدیویی داخل این سرویس قرار دارند.

بازی‌های سرویس پلی استیشن Now متعلق به پلی استیشن 2، پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 هستند. اگر روی کامپیوتر شخصی خود از PS Now بهره ببرید، فقط می‌توانید بازی‌های روی آن را با استریم آنلاین تجربه کنید. اما اگر روی کنسول PS4 سونی یا پلی استیشن 5 به استفاده از پلی استیشن Now بپردازید، علاوه‌بر داشتن امکان استریم می‌توانید حدودا ۳۰۰ بازی کنسول پلی استیشن 4 (طبیعتا از جمله بازی Undertale، بازی Nier: Automata و بازی Ghostrunner) را دانلود و به شکل عادی تجربه کنید. همچنین مشترک‌های سرویس PS Now برای تجربه‌ی بازی‌های مولتی‌پلیر حاضر در آن به هیچ عنوان نیازی به اشتراک پلی استیشن پلاس ندارند.

درصد بسیار بسیار زیادی از بازی‌های حاضر در سرویس پلی استیشن Now به‌صورت دائمی روی آن قرار می‌گیرند. مثلا از بین آثار جدید این ماه، بازی Ghostrunner و بازی Undertale به شکل دائمی به پلی استیشن Now اضافه می‌شوند و بازی Nier: Automata تا تاریخ ۱ نوامبر (۱۰ آبان) روی آن می‌ماند. در این لحظه از حدود ۸۰۰ بازی ویدیویی حاضر در پلی استیشن Now تنها ۱۰ بازی هستند که در تاریخ مشخص‌شده برای آن‌ها از این سرویس می‌روند.

نیر اتومیتا، گوست رانر و آندرتیل در بازی های آگست ۲۰۲۱ پلی استیشن Now سونی

نظر شما چیست؟ آیا مشتاق به تجربه‌ی بازی Undertale، بازی Ghostrunner یا بازی Nier: Automata به‌لطف قرارگیری آن‌ها روی پلی استیشن Now سونی هستید؟ برای آشنایی بیشتر با آندرتیل می‌توانید بررسی بازی Undertale را در زومجی به قلم رضا حاج‌محمدی مطالعه کنید.


منبع PS.Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده