// دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۳

سازندگان The Ascent به دنبال اضافه کردن DLSS به نسخه گیم پس این بازی روی پی سی

برخلاف نسخه‌ی استیم، نسخه‌ی ایکس باکس گیم پس The Ascent روی پی سی از DLSS و ری تریسینگ پشتیبانی نمی‌کند و سازندگان این بازی درتلاش‌اند تا این مشکل را رفع کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، برخی بازیکنان بازی The Ascent گزارش داده‌اند که نسخه‌ی استیم این بازی روی پی سی با نسخه‌ی گیم پس آن روی این پلتفرم فرق دارد. آن‌ها متوجه شده‌اند که نسخه‌ی ایکس باکس گیم پس بازی از فناوری DLSS انویدیا پشتیبانی نمی‌کند و ری تریسینگ روی آن کار نمی‌کند.

حال به‌نظر می‌رسد که استودیوی Neon Giant، سازنده‌ی The Ascent متوجه موضوع شده و گفته است که در تلاش است تا دو نسخه‌ی بازی را یکسان کند. تور فریک، یکی از بنیان‌گذاران نیان جایانت در توییتر نوشته است: «مشغول رسیدگی به مشکل هستیم و هدف‌مان این است که نسخه‌ی گیم پس را درست کنیم و آن را با نسخه‌ی استیم یکی کنیم.»

فریک در توییت دیگری می‌نویسد: «ما برای اینکه این مسئله را هرچه زودتر رفع کنیم، با شرکایمان در حال همکاری هستیم. بیلد دو نسخه با یکدیگر متفاوت است و موضوع فقط جایگزینی یک نسخه با نسخه‌ای دیگر در فروشگاه نیست.»

فریک همچنین اخیر در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که ری تریسینگ تنها برای نسخه‌ی کامپیوتر The Ascent درنظر گرفته شده است و نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس آن از این فناوری پشتیبانی نمی‌کند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع EuroGamer VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده