// دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۸

تاخیر تاریخ عرضه بازی Icarus، اثر جدید سازنده DayZ

دین هال ملقب به راکت که یک بازی‌ساز نیوزیلندی است، زمان عرضه‌ی بازی Icarus را تا ماه نوامبر سال جاری عقب انداخت. او بیشتر به خاطر ساخت بازی DayZ شناخته می‌شود.

اگر بازی DayZ را دوست داشتید و منتظر تجربه‌ی بازی Icarus هستید، باید کمی بیشتر منتظر بمانید. در ابتدا قرار بود بازی Icarus که با محوریت تلاش برای بقا در فضا ساخته شده است، طی ماه آگست/اوت سال ۲۰۲۱ میلادی از راه برسد. ولی حالا می‌دانیم که محصول مورد بحث فعلا ماه نوامبر را به‌عنوان بازه‌ی زمانی عرضه‌ی خود در نظر دارد.

هال می‌گوید که بازی ایکاروس به اندکی زمان بیشتر برای پخته‌تر شدن نیاز داشت تا به کیفیت بسیار عالی برسد. استودیو RocketWerkz که دین هال در آن مشغول ساخت بازی Icarus است، تاکید کرد که تیم سازنده تعهد حداکثری نسبت به ارائه‌ی بهترین تجربه به بازیکن‌ها دارد و نسخه‌های در حال ساخت و پیشرفت محصول را مدام بادقت بررسی می‌کند. بااین‌حال طی چند آخر هفته، سازندگان در استیم به گیمرها فرصت تجربه‌ی نسخه‌ی بتا بازی Icarus را می‌دهند.

این بتاها مختلف که هرکدام به مدت ۴۸ ساعت در دسترس گیمر قرار می‌گیرند، اهداف متفاوتی دارند تا سازندگان از کار کردن درست بازی از جهات گوناگون مطمئن شوند. استودیو RocketWerkz اعتقاد دارد که چون هر تجربه‌ی بتا فقط به مدت دو روز در دسترس قرار می‌گیرد، بازیکن‌ها قرار نیست با نسخه‌های آزمایشی خسته شوند. البته شرکت می‌داند که با تمامی این‌ها باز هم قطعا برخی از بازیکن‌ها دوست داشتند نسخه‌ی اصلی را بدون تأخیر ببینند. ولی اطمینان دارد که درنهایت تصمیمات مطرح‌شده منجر به ارائه‌ی یک بازی بهتر در روز عرضه‌ی نسخه‌ی کامل می‌شوند.

جدول زمان و توضیحات بتاهای مختلف بازی Icarus، اثر جدید سازنده بازی DayZ

اگر در استیم بازی Icarus را پیش‌خرید کرده‌اید، به هر شش بتا دسترسی پیدا می‌کنید. بتا اول با نام جنگل (Forest) گیمرها را با ساخت پایگاه و شکار آشنا خواهد کرد. در این بتا که ۲۸ و ۲۹ آگست/اوت (۶ و ۷ شهریور) قابل تجربه است، خبری از طوفان‌های سیل‌آسا نخواهد بود و شما فقط می‌توانید زیست‌بوم جنگل را ببینید. در بتا طوفان‌ها (Storms) شاهد فعال شدن طوفان‌های سیلابی هستیم تا گیمرها به چالش کشیده شوند. پس اگر می‌خواهید ۱۱ و ۱۲ سپتامبر (۲۰ و ۲۱ شهریور) به تجربه‌ی این بتا بپردازید، آماده‌ی استفاده از آتش‌خفه‌کن و ابزار تعمیر باشید. زیرا ممکن است آسیب دیدن پایگاه خود توسط رعد و برق را ببینید.

گیمر می‌تواند به صورت تک‌نفره مشغول تجربه‌ی بازی Icarus شود. ولی این ساخته‌ی استودیو RocketWerkz از کو-آپ هشت نفری هم پشتیبانی می‌کند

در تاریخ ۲۵ و ۲۶ سپتامبر (۳ و ۴ مهر) زمان رفتن به شمالگان از راه می‌رسد. شما نه‌تنها باید با وضعیت جوی و دما بسیار پایین کنار بیایید، بلکه با حیوانات متعلق به قطب شمال هم دست‌وپنجه نرم می‌کنید. سپس در تاریخ ۹ و ۱۰ اکتبر (۱۷ و ۱۸ مهر) حیوانات و کولاک‌های بیابانی منتظر ما خواهند بود.

شرکت‌ها و افراد مختلف با اهداف سیاسی متفاوت علاقه به بهره‌برداری از سیاره ایکاروس دارند. بتا تاریخ ۲۳ و ۲۴ اکتبر (۱ و ۲ آبان) هم درک گیمر از نقش جناح‌های مختلف در این نبرد برای بقا را افزایش می‌دهد. بتا آخر با نام Community در تاریخ ۶ و ۷ نوامبر (۱۵ و ۱۶ آبان) تقدیم بازیکن‌ها می‌شود. بازی Icarus گیمر را به یک سیاره‌ی بیگانه می‌برد و ساختار PvE (بازیکن علیه بازی/محیط) دارد. جمع‌آوری منابع، ساخت موارد گوناگون و بقا اهداف اصلی ما هنگام تجربه‌ی گیم‌پلی بازی Icarus هستند. از توجه مداوم به اکسيژن و سرمایه‌گذاری روی گسترش پایگاه، کارهایی هستند که شما به انجام آن‌ها می‌پردازید تا توسط سیاره عجیب نابود نشوید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده