// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۴

احتمال وجود بخش بتل رویال در بازی Halo Infinite

یکی از کاربران ردیت در فایل‌های نسخه‌ی آزمایشی بخش چندنفره‌ی Halo Infinite فایلی صوتی پیدا کرده که احتمال وجود یک حالت بتل رویال را در این بازی تقویت می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران ردیت با داده‌کاوی در فایل‌های نسخه آزمایشی بخش چندنفره‌ی Halo Infinite به فایل صوتی کوتاهی دسترسی پیدا کرده که صدای معروف مجموعه‌ی هیلو در آن کلمه‌ی «بتل رویال» را با لحنی بر زبان می‌آورد که انگار دارد آن را معرفی می‌کند. شما می‌توانید این کلیپ صوتی یک‌ثانیه‌ای را در وب‌سایت VGC گوش دهید.

البته وجود چنین فایلی به این معنی نیست که حتما قرار است حالت بتل رویال برای هیلو اینفینیت ساخته شود. این فایل می‌تواند مربوط‌به محتوایی باشد که 343 اینداستریز قبلا می‌خواسته در بازی بگنجاند؛ ولی در حال حاضر دیگر چنین قصدی ندارد. وجود این فایل در بازی حتی می‌تواند به‌کلی به چیز دیگری مربوط باشد.

343 اینداستریز در سال ۲۰۱۹ وجود بخش بتل رویال را در هیلو اینفینیت رد کرده بود. بااین‌حال، باتوجه‌به اینکه تغییرات زیادی در جریان ساخت Halo Infinte رخ داده است و مثلا سال گذشته کارگردان آن عوض شد، این احتمالا وجود دارد که سازندگان برنامه‌های خود را تغییر داده و حالا قصد دارند بتل رویال را هم به انواع مدهای بخش مولتی‌پلیر بازی اضافه کنند.

مبارزه بازیکنان در بخش چندنفره Halo Infinite

سبک بتل رویال در حال حاضر محبوبیت زیادی بین گیمرها دارد و از طرفی می‌دانیم که بخش چندنفره‌ی Halo Infinite مانند بسیاری از بازی‌های بتل رویال رایگان خواهد بود و بازیکنان به آن روی ایکس باکس، پی سی و موبایل (از سرویس طریق کلاود گیمینگ) دسترسی خواهند داشت. وقتی تمام این موارد را کنار هم می‌گذاریم، می‌بینیم که احتمالا بخش بتل رویال در جدیدترین نسخه‌ی هیلو بسیار محبوب خواهد شد.

نسخه‌ی آزمایشی بخش چندنفره‌ی هیلو اینفینیت از چند روز پیش در دسترس افرادی قرار گرفت که در برنامه‌ی اینسایدرهای هیلو ثبت‌نام کرده بودند و امروز نیز مهلت تجربه‌ی آن به پایان می‌رسد. علاوه‌بر کلیپ صوتی مذکور، فایل‌های نسخه‌ی آزمایشی بخش چندنفره‌ی Halo Infinite موارد دیگری را هم از این بخش برملا کرده است. برای مثال، اینکه تنظیم وسعت دید دوربین بازی در تمام پلتفرم‌ها در دسترس قرار می‌گیرد و در حالت‌های چندنفره می‌توان سلاح در دست را برزمین انداخت.

همچنین به‌تازگی خبر رسید که سازندگان به‌طور تصادفی فایل‌هایی را از بخش کمپین داستانی بازی همراه‌با نسخه آزمایشی بخش چندنفره منتشر کرده‌اند و موارد موجود در این فایل‌ها در اینترنت دست‌به‌دست می‌شوند.

نظر شما کاربران زومجی درباره احتمال وجود حالت بتل رویال در Halo Infinite چیست؟ آیا از آن استقبال می‌کنید یا خیر؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده