// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۳

ساخت ریمستر Half-Life 2 توسط طرفدارها با موافقت ولو

طرفدارها مشغول ساخت ماد رایگان Half-Life 2 Remastered Collection شده‌اند و شرکت Valve از انجام این کار توسط آن‌ها راضی است.

فلیپ ویکتور اکنون روی ریمستر بازی Half-Life 2 و اپیزودهای عرضه‌شده برای آن کار می‌کند؛ به‌عنوان یک پروژه‌ی شکل‌گرفته از روی علاقه که قرار است باعث پیشرفت اساسی هلف-لایف 2 شود. این Mod رایگان قرار است بازی شوتر داستانی مورد بحث را در بخش‌های مختلف بهتر از قبل کند. سازندگان آن نیز همان افرادی هستند که قبلا ماد رایگان Half-Life 2: Update را تحویل گیمرها دادند.

این افراد در ماد رایگان Half-Life 2: Update به بهبود نورپردازی‌ها و رفع تعداد زیادی از باگ‌های بازی پرداختند و حتی یک حالت جدید به آن افزودند. تمام افرادی که روی پلتفرم کامپیوتر صاحب بازی Half-Life 2 هستند، می‌توانند پس از یک دانلود ساده موفق به نصب ماد رایگان Half-Life 2: Update شوند؛ تا شاید لذت بیشتری از تجربه‌ی Half-Life 2 ببرند.

حالا آن‌ها با Half-Life 2 Remastered Collection می‌خواهند بلندتر از قبل قدم بردارند. پیشرفت بیشتر نورپردازی‌ها، افزایش جزئیات سایه‌زنی‌ها در جهان بازی، پشتیبانی کامل از HDR، افزایش کیفیت مه، افکت‌های جدید و یک بخش Community Commentary گسترش‌یافته که در آن صدای یوتیوبرهای معروف را می‌شنوید. این افراد علاقه‌مند به آثار شرکت Valve تاکید کرده‌اند که ماد رایگان Half-Life 2 Remastered Collection کاملا سبک تصویری و گیم‌پلی بازی اصلی را حفظ می‌کند. هنوز مشخص نیست که این Mod دقیقا در چه تاریخی از راه می‌رسد.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده