// شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۱

هشدار به طرفداران هیلو درباره فاش شدن داستان بازی Halo Infinite در اینترنت

مایکروسافت تایید کرده که هنگام انتشار نسخه بتا بخش چندنفره Halo Infinite، تصادفا فایل‌هایی را نیز از بخش داستانی بازی منتشر کرده و موارد موجود در این فایل‌ها در اینترنت فاش شده است.

اگر جزو طرفداران پروپاقرص مجموعه بازی هیلو هستید و دوست ندارید حتی ذره‌ای از داستان بازی Halo Infinite برای‌تان فاش شود، بهتر است که در روزها و شاید هفته‌های آینده با احتیاط بیشتری در اینترنت گشت‌و‌گذار کنید و احتمالا از جست‌و‌جو کلید‌واژه‌هایی که به جدیدترین نسخه‌ی هیلو مربوط می‌شوند، اجتناب کنید. این به این خاطر است که انواع‌و‌اقسام اسپویلرها از داستان هیلو اینفینیت در سطح اینترنت پخش شده است.

جوزف استیتن، کارگردان خلاق هیلو اینفینیت به‌تازگی در توییتر تایید کرده که مایکروسافت دو روز پیش و زمانی‌که نسخه‌ی بتا بخش چندنفره‌ی Halo Infinite را منتشر کرد، همراه آن «تعدادی کمی از فایل‌های بخش کمپین داستانی بازی» را هم به‌صورت تصادفی منتشر کرده است. او در توییتی می‌گوید: «افشاهای این‌چنینی بسیار برای تیم توسعه‌ی بازی دردناک است و می‌تواند تجربه‌ی بخش کمپین را برای همه خراب کند. لطفا حواس‌تان را جمع کنید تا به اسپویلرها برنخورید و همچنین اگر با آن‌ها مواجه شدید، لطفا پخش‌شان نکنید.»

به‌نظر می‌رسد که موضوع فاش‌شدن داستان هیلو اینفینیت بسیار جدی است؛ چراکه برخی افراد در اینترنت به فایلی متنی برخورده‌اند که حاوی ۸۰۰ جمله و عبارت است که ظاهرا همگی به‌نوعی به کمپین این بازی ربط دارند. برای مثال، برخی از آن‌ها جملاتی مربوط‌به آبجکتیوهای مراحل داستانی بازی هستند. همچنین طرح کلی داستان Halo Infinite از ابتدا تا انتهای آن درمیان جملات و عبارات این فایل نوشته شده است. حتی یکی از این جملات نوعی پیچش داستانی را توصیف می‌کند.

همچنین این‌طور که به‌نظر می‌رسد، دسترسی به فایل مذکور و موارد فاش‌شده خیلی سخت نیست و به همین خاطر باید هنگام جست‌و‌جو در گوگل و شبکه‌های اجتماعی کمی احتیاط به خرج داد. درنهایت نیز از شما کاربران زومجی می‌خواهیم که اگر جزو کسانی هستید که با افشای اخیر از داستان Halo Infinite باخبر شده‌اید، لطفا آن را در بخش نظرات این خبر به اشتراک نگذارید. درپایان نیز لطفا نظرات خود را در این خصوص با ما درمیان بگذارید.


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده