// شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۸

سلسله عباسی و جنگ های دریایی در تریلرهای جدید Age of Empires 4

به‌تازگی دو تریلر از بازی Age of Empires 4 منتشر شده که در یکی از آن‌ها سلسله‌ی عباسی معرفی می‌شود و در دیگری نبردهای دریایی بازی به نمایش درمی‌آید.

آخرین نسخه از مجموعه ایج آو امپایرز یعنی Age of Empires 3 در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. طرفداران این مجموعه نزدیک به ۱۶ سال است که منتظر عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی آن هستند که بالاخره قرار است امسال منتشر شود. در Age of Empires 4 بازیکنان یک بار دیگر می‌توانند به تجربه‌ی یکی از بهترین بازی‌های استراتژی بپردازند و امپراتوری قدرتمند خود را در بستری تاریخی بنا کنند. به‌تازگی دو تریلر برای بازی در کانال رسمی ایکس باکس در یوتیوب منتشر شده که در یکی از آن‌ها سلسله‌ای معرفی می‌شود که زمانی بر کل خاورمیانه حکومت می‌کرد و در دیگری یکی از روش‌های جدید مبارزه با دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

سلسله‌ای که این‌بار در ایج آو امپایرز 4 معرفی می‌شود، خلافت عباسی است که یکی از ۸ سلسله‌ای است که در بازی می‌توان انتخاب کرد. حکومت عباسی دارای ویژگی‌های جالبی در بازی است. برای مثال، آن‌ها در ارتش خود دارای شترسوارانی هستند که می‌توانند حملات مستقیم و مرگباری را علیه دشمنان انجام دهند. همچنین حکومت عباسی برای پیشرفت خود از دانش و خرد استفاده می‌کند و در همین راستا می‌تواند مکان‌هایی مانند مدرسه تأسیس کند. نکته‌ی جالب این تریلر این است که فرماندهان ارتش به زبان فارسی دستور می‌دهند. شاید دلیل آن این باشد که در حکومت عباسی، ایرانی‌ها در سطوح مختلف نفوذ و قدرت داشتند. شما می‌توانید تریلر معرفی سلسله عباسی را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در دومین تریلر ایج آو امپایرز 4 نیز نگاهی گذرا به نبردهای دریایی خواهیم داشت. بازیکنان در این بازی می‌توانند با ساخت واحدهای نظامی متخصص، ناوگان دریایی خود را بسازند و با آن سرزمین‌های دشمن را از راه دریا فتح کنند. شما می‎توانید تریلر معرفی نبردهای دریایی را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Age of Empires 4 در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) روی پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی ایج آو امپایرز 4 چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده