نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۲

شایعه: بازی PUBG رایگان خواهد شد

براساس شایعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد به‌زودی بازی بتل رویال PUBG نیز همانند سایر آثار این سبک قرار است به‌صورت رایگان و Free-to-Play در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

به‌تازگی شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است که تیم سازنده بازی بتل رویال PlayerUnknown’s Battlegrounds در حال برنامه‌ریزی جهت رایگان کردن این اثر است. اگر به‌خاطر داشته باشید، در سال ۲۰۱۷ بود که موج جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی همزمان با عرضه بازی پابجی به‌وجود آمد و توانست با محبوبیت خود سبک بتل رویال را به‌نوعی پایه‌ریزی کند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، از ساعاتی پیش شایعاتی مننتشر شده که به‌زودی بازی PUBG قرار است به‌صورت رایگان و Free-to-Play در دسترس عموم قرار گیرد. براساس ادعای مطرح شده این طرح فعلا قرار است ماه آینده به‌صورت آزمایشی شروع به‌کار کند تا تیم سازنده براساس بازخوردها تصمیمات خود را اتخاذ کند. البته نکته قابل‌توجه این است که بااستناد به اطلاعات ارایه شده، استودیوی PUBG Corporation اوایل سال ۲۰۱۹ نیز دست به چنین اقدامی زده بود ولی به‌دلایل مختلف نتایج مدنظر کسب نشد.

از آنجاییکه این‌روزها به‌نظر می‌رسد جایگاه بازی PUBG کمی نسبت‌به قبل دچار تزلزل شده و بازی‌هایی چون Apex Legends، فورتنایت و Warzone به‌صورت رایگان دراختیار علاقه‌مندان قرار دارد، باید دید آیا تیم سازنده بالاخره راضی به رایگان شدن ساخته خود خواهد شد یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این خصوص را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده