// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۴

انتشار تصاویری جدید از بسته‌ی Iki Island بازی Ghost of Tsushima

به‌تازگی تعدادی عکس از محتوای جدید بازی Ghost of Tsushima: Director's Cut یعنی Iki Island منتشر شده است که محیط زیبای بازی را نشان می‌دهد.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که بازی Ghost Of Tsushima: Director's Cut قرار است در تاریخ ۲۰ آگست (۲۹ مرداد) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه شود و با اینکه بعضی از طرفداران در مورد هزینه ارتقا بازی گله‌مند بوده‌اند، بسیاری از طرفداران هنوز هم بابت انتشار این محتویات جدید بسیار هیجان زده هستند. چندی پیش بیان شد که میزان ۱۵ الی ۲۰ ساعت گیم‌پلی با بسته‌ی الحاقی  Iki Island به بازی اضافه خواهد شد و به‌تازگی تصاویر جدید از این جزیره در فضای مجازی منتشر شده است.

در مجموع ۱۳ تصویر در وب‌سایت imgur منتشر شده است که جزیره ایکی را در چند بار در روز، شب و یک عکس از یک فضای داخلی نشان می‌دهد. بیشتر عکس‌ها مناظر گسترده‌ای را نشان می‌دهند. این عکس‌ها بسیار زیبا و چشم نواز به نظر می‌رسند که البته باتوجه‌به طراحی بصری بازی پیشین چیز چندان عجیبی نیست و درواقع یکی از بهترین ویژگی‌های بازی محسوب می‌شود.

این تصاویر همچنین نشان می‌دهد که استودیو ساکر پانچ با این نسخه جدید Ghost Of Tsushima چه تغییراتی را ایجاد کرده است. باتوجه‌به این عکس‌ها به نظر می‌رسد که نورپردازی این نسخه نسبت به بازی اصلی بسیار بهتر شده است. در ادامه شما می‌توانید تعدادی این عکس‌ها را ببینید:


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده