نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰

تأسیس یک استودیوی جدید توسط اعضای قدیمی ناتی داگ و اینفینیتی وارد

شماری از توسعه‌دهندگان کهنه کار استودیوی ناتی داگ و اینفینیتی وارد یک استودیوی جدید AAA به نام That's No Moon را راه اندازی کردند. سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری Smilegate روی اولین پروژه‌ی آن‌ها.

گروهی از بازیسازان قدیمی صنعت ویدیو گیم که از استودیوهای بزرگی همچون ناتی داگ (Naughty Dog)، اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، استودیو سانتا مونیکای سونی، EA و بانجی (Bungie) گرد هم جمع شدند، از تأسیس یک استودیوی جدید AAA به نام That's No Moon خبر دادند. این استودیوی جدید، از همین ابتدای کار یک سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری را از شرکت Smilegate سازنده بازی‌هایی همچون CrossFire و Lost Ark دریافت کرده تا روی اولین پروژه خود که یک بازی اکشن، ماجراجویی و داستان محور خواهد بود، هزینه کند.

به گزارش نشریه گیم اینداستری، قرار است تیلور کروزاکی کارگردان خلاق این پروژه باشد؛ کروزاکی پیش از این در استودیوی ناتی داگ و اینفینیتی وارد طراح ارشد روایت داستانی بوده است. جیکوب ماینکوف، طراح سابق بازی‌های مانند قسمت اول Last of Us و کارگردان طراحی Call of Duty: Modern Warfare نیز کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت. در ادامه می‌توانید اسامی دیگر افرادی که در استودیوی That's No Moon حضور دارند را ملاحظه کنید:

  • مایکل مومبائر، مدیرعامل استودیو، رئیس سابق تیم Visual Arts Group در پلی استیشن سونی
  • تینا کوالیوفسکی، مدیر ارشد استراتژی استودیو، معاون اجرایی و عضو هیئت رئیسه استودیوی Giant Squid و مدیر تولید سابق استودیوی سانتا مونیکای سونی
  • نیک کونونلوس، مدیر اجرایی استودیو، مدیر توسعه سابق شرکت EA
  • بری جنوا، مدیر تکنولوژی استودیو، مهندس پایه گذار استودیوی بانجی
  • جورج الیسون، مدیرمالی استودیو، رئیس سابق امور مالی بخش سرویس‌های جهانی پلی استیشن

اعضای استودیوی That's No Moon

محل کار کارکنان این استودیو در لس آنجلس و سن دیگو تعیین شده و انتظار می‌رود تعداد اعضای توسعه‌دهندگان این شرکت تا سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰ نفر برسد. در متن معرفی That's No Moon نوشته شده که این شرکت خود را «محل تقاطع بازی‌ها، فیلم‌ها و آثار تلویزیونی» در نظر می‌گیرد. مومبائر مدیرعامل این استودیو در توضیحات خود می‌گوید:

«ما استودیوی That's No Moon را با یک دیدگاه واحد در جهت خلق داستان‌های فراموش نشدنی و شخصیت‌هایی فراتر از مرزهای رسانه‌ی خود راه اندازی کردیم. این افتخار را دارم که هیجان و احساسات جاه‌طلبانه‌ی خود را با چنین تیم با استعدادی از بازی‌سازان و شرکای بی‌نظیرمان در Smilegate به اشتراک بگذارم.»

درحال حاضر به جزء ژانر کلی بازی، جزئیات خاصی از این پروژه با رسانه‌ها مطرح نشده است. در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده