// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۷

بازگشت سیستم Nemesis به بازی Grid Legends

کدمسترز به تازگی اعلام کرده که در Grid Legends، شاهد بازگشت سیستم نمسیس هستیم، اما این بار دستخوش تغییراتی شده است.

در نسخه ۲۰۱۹ بازی Grid، شاهد اضافه شدن یک سیستم به نام نمسیس به بازی بودیم. درجریان این سیستم حریف‌های شما باتوجه‌به نوع رانندگی و رفتار شما در بازی، با شما رفتار می‌کردند. برای مثال اگر مدام به یک ماشین برخورد داشتید، آن راننده شما را به‌عنوان نمسیس خود در طول مسابقه درنظر می‌گرفت. در جریان رویداد EA Play 2021 بود که نسخه جدید سری Grid با نام Grid Legends معرفی شد و باعث خوشحالی هواداران این سری شد.

حال مشخص شده که Grid Legends هم دارای سیستم نمسیس است، اما این بار تغییرات متفاوتی روی آن اعمال شده است. کریس اسمیث، کارگردان گرید لجندز، در جریان مصاحبه خود با گیم‌اسپات اعلام کرده است «نمسیس به Grid Legends بازخواهد گشت، اما با آن را به تکامل خواهیم رساند تا دوام بیشتری در بازی داشته باشد. زمانی که خواستیم توضیحات تکمیلی حول تجربه آنلاین خود را به اشتراک بگذاریم، در مورد این سیستم توضیحات کامل را ارائه خواهیم کرد.»

یکی دیگر از مواردی که در رویداد EA Play اخیر به آن اشاره شد. وجود دو حالت به نام‌های Boost و Elimination بود. اسمیث در ارتباط با حالت بوست می‌گوید «ماشین‌های الکتریکی جدید مجموعه ما می‌توانند در طول یک مسابقه به صورت فنی از یک تقویت کننده استفاده کنند. دو نوع از این حالت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که در اواخر سال به‌صورت عمیق‌تر به آن می‌پردازیم.»

این در حالی است که «در جریان حالت Elimination، با تمام شدن زمان درنظر گرفته شده یکی پس از دیگری از دور مسابقه خارج خواهند شد. برای برنده شدن، کاربر باید آخرین ماشین موجود در مسابقه باشد.»

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده