نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۷

مشخص شدن رده بندی سنی بازی Deathloop ؛ یک بازی بزرگسالانه

رده بندی سنی بازی Deathloop مشخص شده است و براین‌اساس با یک بازی بزرگسالانه و خشن مواجه خواهیم بود.

بازی Deathloop تاکنون با چندین تأخیر قابل‌توجه مواجه شده است و حالا قرار است در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) عرضه شود. به‌تازگی رده‌بندی سنی این بازی از سوی نهاد ESRB مشخص شده است. بازی Deathloop رده‌بندی سنی بزرگسال (M) دریافت کرده است و به‌دنبال این اتفاق، در صفحه بازی Deathloop در ESRB اطلاعاتی دقیق‌تر و قابل‌توجه از محتوای این بازی به‌دست رسیده است. 

با اینکه بازی رده‌بندی سنی M دریافت کرده است، اما کماکان برخی از نکات مربوط‌به محتوای آن قابل‌توجه به نظر می‌رسند. وجود خشونت در این بازی که در سبک شوتر ساخته شده، امری بدیهی است. البته خشونت در بازی Deathloop سر و شکلی جدی و کاملا خشن خواهد داشت. در توضیحات رده‌بندی سنی بازی آمده است که بازیکن می‌تواند با استفاده از سلاح‌هایی مانند اسلحه‌های کمری و دوربین‌دار دشمنانی از جنس انسان را به قتل برساند. در همین بخش همچنین اشاره شده که بازیکن می‌تواند در حالت‌های مخفی‌کاری، مبارزات نزدیک یا دور به کشتن دشمنان بپردازد؛ همچنین مبارزات بازی واجد صدای شلیک اسلحه، صدای فریاد ناشی از درد، انفجار مواد منفجره و افکت‌های خون خواهند بود. این موارد البته در بازی‌های شوتر بزرگسالانه دیگر هم دیده می‌شوند.

تصویری از شخصیت اصلی بازی Deathloop پلی استیشن 5 سونی

در توضیحات رده‌بندی سنی بازی همچنین اشاره شده که در یکی از کات‌سین‌‌ها شخصیت اصلی بازی با ضربات متعدد چاقو مورد حمله قرار می‌گیرد و همچنین از فاصله‌ای نزدیک به سرِ برخی از شخصیت‌ها شلیک می‌شود. قابل‌توجه‌ترین بخش این توضیحات اما در ادامه آمده است. به این ترتیب که در بازی Deathloop شاهد رد و بدل شدن صحبت‌هایی دال بر استفاده از مواد مخدر خواهیم بود. درنهایت اگر بازی Deathloop رده‌بندی سنی بزرگسال دریافت کرده، محتوای بازی نیز با رده‌بندی دریافت‌شد‌ه‌اش همخوانی دارد. 

بازی Deathloop در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) برای پلی استیشن 5 و پی‌سی عرضه می‌شود. انحصار کنسولی بازی به‌مدت یک سال دوام خواهد داشت اما تاکنون خبری رسمی مبنی بر عرضه Deathloop برای کنسول‌های ایکس باکس به‌دست نرسیده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده