// دوشنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۹

آمار فوق العاده نسخه بتا بازی New World در زمینه تعداد بازیکنان همزمان

نسخه بتا محدود بازی New World از آمازون اخیرا منتشر شده و آمار بازیکنان همزمان آن حاکی از این است که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است

آمازون در این چند سال با ساخت و انتشار چند بازی تلاش کرده تا خود را به‌عنوان یکی از شرکت‌های مهم بازار ویدیو گیم مطرح کند. البته بازی‌های ساخته‌شده زیرنظر این ابرشرکت تاکنون موفقیت چندانی برای آن‌ها به همراه نداشته است. برای مثال، سرورهای بازی شوتر آنلاین Crucible در سال گذشته و تنها چند ماه پس از انتشارش خاموش شدند. از طرفی ساخت برخی از بازی‌های آن‌ها قبل از انتشار لغو شده است؛ مثال آن نیز Breakaway و بازی ارباب حلقه‌ها است که این آخری قرار بود در سبک MMORPG ساخته شود.

با این وجود اما به‌نظر می‌رسد که آمازون همچنان مصمم است تا سهمی از بازار پرسود ویدیو گیم را به‌دست آورد و برای این کار حتی چند ماه پیش استودیوی جدیدی در شهر مونترال کانادا تأسیس کرد که در حال حاضر مشغول ساخت یک آی‌پی جدید است.

یکی از آثاری که آمازون به‌شدت روی آن سرمایه‌گذاری کرده، New World است که مانند بازی لغوشده‌ی ارباب حلقه‌ها در سبک MMORPG در حال ساخت است و تقریبا یک ماه دیگر منتشر می‌شود. نسخه‌ی بتا محدود بازی نیو ورلد اخیر در دسترس افرادی قرار گرفته که آن را پیش‌خرید کرده‌ بودند. حال آماری از تعداد بازیکنان همزمان نسخه‌ی بتا این بازی منتشر شده که اگر بخواهیم آن را مبنا قرار دهیم، به‌نظر می‌رسد که سرانجام شاهد عرضه‌ی یک بازی موفقیت‌آمیز از استودیوهای آمازون خواهیم بود.

تصویری از محیط بازی New World از شرکت آمازون

براساس وب‌سایت استیم دی‌بی، نسخه‌ی بتا New World تنها چند ساعت پس از انتشار توانست بیش از ۲۰۰ هزار بازیکن همزمان را به‌ خود جذب کند. درواقع در مقطعی زمانی، ۲۰۰۸۵۶ بازیکن مشغول تجربه‌ی نیو ورلد بودند که رقم قابل‌توجه‌ای برای نسخه‌ی بتا محدود یک بازی محسوب می‌شود. گفتنی است که هم‌اکنون نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر در حال بازی بتا نیو ورلد هستند.

نسخه‌ی کامل New World در تاریخ ۳۱ اوت (۹ شهریور) برای پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد. البته با وجود موفقیت نسخه‌ی بتا بازی، باید منتظر ماند و دید که نسخه‌ی کامل آن نیز می‌تواند به همین درجه از محبوبیت و حتی بالاتر برسد یا خیر. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که موفقیت بتا نیو ورلد می‌تواند آمازون را پس از چند سال شکست تشویق کند تا به کار خود در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی ادامه دهد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ آیا فکر می‌کنید آمازون می‌تواند با انتشار نیو ورلد سرانجام خود را به‌عنوان یک بازی‌ساز مهم مطرح کند؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده