// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۲

برگزاری تست فنی بخش چند‌‌نفره Halo Infinite تا هفته آینده

برنامه ۳۴۳ اینداستریز در مورد اولین تست فنی از حالت چند‌نفره بازی هیلو اینفینیت و حالت Bot Arena که احتمالا تا چند هفته آتی شروع می‌شود

در آخرین به‌روزرسانی، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز مروری دارد بر تست‌های فنی که بازیکنان بازی هیلو اینفینیت انجام خواهند داد. این تست‌ها به اصطلاح «پرواز» نام‌گذاری شده است. طبق گفته تیم توسعه ۳۴۳ اینداستریز تمرکز یکی از قسمت‌های بررسی فنی روی همراه Halo Waypoint است که برای موبایل و سایت طراحی شده‌اند. همچنین بازیکنان سیستم منو برای رابط کاربری بتل پس، چالش‌ها و شخصی‌سازی را نیز تست خواهند کرد.

اینسایدرها همچنین در فهرست Bot Arena، بات‌های حالت چندنفره را تست می‌کنند. در حالت بات آرنا چهار بازیکن و چهار بات در نقشه‌های آرنا مقابل هم قرار می‌گیرند. در این بررسی فنی، فهرست بات آرنا در حالت دت‌مچ Slayer انجام می‌گیرد که شامل نقشه Bazar، نقشه Recharge و نقشه Live Fire می‌شود. بات‌ها چهار درجه سختی دارند که به ترتیب Recruit، سطح Marine، سطح ODST و Spartan هستند و مهارت بات‌ها با هر سطح افزایش پیدا می‌کند.

تیم توسعه ۳۴۳ اینداستریز تمایل دارد در مدت زمان این تست نسبت به فعالیت شرکت کنندگان، روزانه محتوای جدیدی برای بات‌ها بسازند. برای سازگار شدن بازیکنان با حالت جدید بازی هیلو اینفینیت، تیم توسعه تصمیم دارد تا شروع آرامی داشته باشند ولی با هر به‌روزرسانی تنوع بات‌ها بیشتر شده و چالش سخت‌تری برای بازیکنان ایجاد شود. این تصمیم باتوجه‌به اینکه بات‌ها رفتار متفاوت و خاصی دارند در این مرحله آزمایشی قرار می‌گیرند.

مرحله تست برای اینسایدرها در پی‌سی و ایکس باکس به احتمال قوی تا هفته آینده قابل دسترسی شود که به‌گفته استودیوی ۳۴۳ اینداستریز صدها و هزاران اینسایدر می‌توانند آن را تجربه کنند. اگه تست خوب پیش برود استودیوی ۳۴۳ اینداستریز قصد دارد تا اینسایدر‌های واجد شرایط بیشتری را برای تست بعدی دعوت کند.

قبل از شروع مرحله آزمایشی، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در یک استریم تمام جنبه‌های این بررسی فنی را به اشتراک می‌گذارند. استودیوی ۳۴۳ اینداستریز تاریخ دقیقی برای تست نداده است ولی طبق گفته تیم توسعه ممکن است در آخرهفته آینده شاهد برگزاری آن باشیم.

در آخر نظر شما کاربران زومجی در مورد حالت بات آرنا چیست؟ نظرات خودتان را می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده