// شنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۱

جدایی چند سازنده کلیدی بوردرلندز 3 از گیرباکس

هفت عضو ارشد تیم ساخت مجموعه بازی Borderlands از شرکت Gearbox Software جدا شدند تا روی پروژه‌ی مستقل جدید خود کار کنند.

رسانه Axios خبر جدایی هفت سازنده‌ی کلیدی بازی بوردرلندز 3 از گیرباکس سافتور را اعلام کرد. کریستوفر براک، تهیه‌کننده‌ی بازی Borderlands 3 یکی از این افراد است. کیت شولر، طراحی اصلی مراحل و اسکات کستر، کارگردان هنری بازی نیز کنار او از شرکت جدا شدند. پل سیج، کریس استرش و کوین پنرود که به ترتیب کارگردان، طراحی رابط کاربری و طراح هنری اصلی کاراکترها بودند هم دیگر در گیرباکس حضور ندارند. رسانه Axios می‌نویسد که این افراد دو هفته‌ی قبل خبر جدایی از شرکت را به گیرباکس اعلام کردند. همچنین گزارش منتشرشده اسم نفر هفتم را ذکر نکرده است.

هر هفت نفر پیش از استعفا مشغول کار روی پروژه‌ای جدید از گیرباکس سافتور بودند که همچنان در مرحله‌ی پیش-تولید قرار دارد. حالا شرکت Gearbox به ریاست رندی پیچفورد، افراد تازه‌ای را به‌جای آن‌ها مسئول این بازی در حال ساخت کرده است. این هفت بازی‌ساز حرفه‌ای جداشده از گیرباکس روی بازی جدید مستقل خود کار می‌کنند و جدایی آن‌ها حرفه‌ای و بدون مشکل بوده است. حتی پیچفورد هم خطاب به رسانه Axios گفت که آن‌ها در بهترین شرایط از شرکت جدا شدند و گیمرها نباید فکر کنند که جدایی آن‌ها کوچک‌ترین تاثیری روی بازی Tiny Tina's Wonderlands می‌گذارد.

حتی ظاهرا در گیرباکس احساس مثبتی نسبت به این جدایی وجود دارد و تیم‌ها آماده‌ی پذیرش بازی‌سازهای جدید هستند. بازی Tiny Tina's Wonderlands به‌عنوان اسپین-آف بوردرلندز در سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

همچنین فیلم بوردرلندز با بازی کیت بلانشت نیز در سال ۲۰۲۲ میلادی اکران خواهد شد تا اگر طرفدار این مجموعه بازی لوتر-شوتر شرکت گیرباکس هستید، احتمالا با هیجان منتظر آینده‌ی نزدیک باشید.


منبع The Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده